Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä kyllä myöskään pilipali mittareihin mitä tunkee omiin kompuroihinsa. 0.3bar heittoa ylöspäin omassa täyttömittarissa jos vertaa hi-tech painemittareihin.Mulla oli viime lauantaina alastarossa kylmäpaineet 2,7bar...![]()
Onneks kukaan ei nähnyt sitä mun kaatoa siellä laspalmasissa...![]()
Ei sitten tosiaankaan kannata luottaa noihin huoltoasemien mittareihin....
Mikä olis hyvä "hitech-mittari"? Tai miten vois varmistua oman mittarin luotettavuudestaEikä kyllä myöskään pilipali mittareihin mitä tunkee omiin kompuroihinsa. 0.3bar heittoa ylöspäin omassa täyttömittarissa jos vertaa hi-tech painemittareihin.Mulla oli viime lauantaina alastarossa kylmäpaineet 2,7bar...![]()
Ei sitten tosiaankaan kannata luottaa noihin huoltoasemien mittareihin....
Itellä on tuollainen käytössä. Tuntuu pitävän kutinsa. Ainakin jos rengasliikkeen mittariin on sitten uskominen.Mikä olis hyvä "hitech-mittari"? Tai miten vois varmistua oman mittarin luotettavuudestaEikä kyllä myöskään pilipali mittareihin mitä tunkee omiin kompuroihinsa. 0.3bar heittoa ylöspäin omassa täyttömittarissa jos vertaa hi-tech painemittareihin.Mulla oli viime lauantaina alastarossa kylmäpaineet 2,7bar...![]()
Ei sitten tosiaankaan kannata luottaa noihin huoltoasemien mittareihin....?![]()