Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin kauan aikaa kun renkaan vaihto maksaa jotain sen voi yhtä hyvin tehdä ite kotona.Suosittelen: Mene vanteen ja renkaan kanssa alan liikkeeseen ja pyydä vaihtamaan, kustannukset n.15,-€![]()
Päinvastoin.Suosittelen: Mene vanteen ja renkaan kanssa alan liikkeeseen ja pyydä vaihtamaan, kustannukset n.15,-€![]()
+ 1 Ja kun on vielä jonkunlainen hitsikone ja rälläkkä ja sitä romurautaa niin syntyy täysin toimiva (kone) http://www.motot.net/galleria/g50920_rengaskonePäinvastoin.Suosittelen: Mene vanteen ja renkaan kanssa alan liikkeeseen ja pyydä vaihtamaan, kustannukset n.15,-€![]()
Se tehdään itse koska sen voi tehdä itse.
Vähällä vaivalla, pikku harjoittelulla onnistumisen riemua![]()
Kuuluu harrastukseen ja voi tehdä vaikkapa aamuyöllä muutaman kaljan kera.
Muistakaa reilusti liukastetta ja suojatkaa vannetta kolhuilta.
Niin mutta takana voi mennä jopa 3 kumea kaudessa.Edessä korkeintaan kaksi.Siis minulla.Mulle riitti onnistumisen riemua yksi kerta. Sitten tuumasin että jos renkaat kestää 3 kesää niin 25e per rengas 3. vuoden välein on pieni raha siitä että joku hikoilee puolestani![]()
Jos kotoa löytyisi kompura ja nosturi niin muuttaisi hieman asiaa
Nimenomaan, kyse on asenteesta enemmän kun säästöstä. Toiset vaan luovuttaa heti jos on kyse suuremmasta ponnistelusta kun tietokoneen näpyttelystä tai luottokortin vilauttamisestaPäinvastoin.Suosittelen: Mene vanteen ja renkaan kanssa alan liikkeeseen ja pyydä vaihtamaan, kustannukset n.15,-€![]()
Se tehdään itse koska sen voi tehdä itse.
Onhan se tärkeä taito osata, renkaanvaihto käsipeleilläIhan hyödyllinen taito osata...
Taitaa olla niin että mitä karkeammaksi rengas mopon alla muuttuu niin sen varmemmin se vaihtuu itse?Päätellen siitä, että biltsukassa on tasapainotuspainot, mp-rengastasapainotuslaite ja rengasrasva ollu hyllystä loppu useammin kuin kerran, niin "laji" on aika suosittu.
Ja myöskin toisessa ääripäässä samaa ilmiötä, eli mitä slicksimmäksi se muuttuu, niin sen varmemmin se vaihtuu itse.Taitaa olla niin että mitä karkeammaksi rengas mopon alla muuttuu niin sen varmemmin se vaihtuu itse?Päätellen siitä, että biltsukassa on tasapainotuspainot, mp-rengastasapainotuslaite ja rengasrasva ollu hyllystä loppu useammin kuin kerran, niin "laji" on aika suosittu.
Ja mitä harvinaisemmista romuista on kyse, sitä varmemmin vaihtuu kumit itse.Ja myöskin toisessa ääripäässä samaa ilmiötä, eli mitä slicksimmäksi se muuttuu, niin sen varmemmin se vaihtuu itse.Taitaa olla niin että mitä karkeammaksi rengas mopon alla muuttuu niin sen varmemmin se vaihtuu itse?Päätellen siitä, että biltsukassa on tasapainotuspainot, mp-rengastasapainotuslaite ja rengasrasva ollu hyllystä loppu useammin kuin kerran, niin "laji" on aika suosittu.