Mitä tarkoittaa ku esim. Biridgestone BT-20 taka renkaissa on 7 eri vaihtoehtoa viimisissä kirjaimissa ja muutaman euron hinta ero ? ----> Reifenversand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoittavat eri pyörien mallikohtaisia alkuperäisrenkaita. Itse tilasin BT 020RU, koska oli halvin. Ensiasennuksena FZ1:ssä jostakin löytämäni taulukon mukaan. Onko sillä viimeisellä kirjaimella sitten mitään todellista käytännön merkitystä? En tiedä, mutta en usko.Mitä tarkoittaa ku esim. Biridgestone BT-20 taka renkaissa on 7 eri vaihtoehtoa viimisissä kirjaimissa ja muutaman euron hinta ero ? ----> Reifenversand
Se kirjain tarkoittaa mihin pyörämalliin se sopii parhaiten. En tiedä mistä tiedon löytää, mutta vaihdatin Saksassa itselleni kesällä renkaat ja myyjä selvitti pyörän merkin ja mallin perusteella millainen toimii parhaiten juuri minun pyörässäni. Kyseessä oli juri BT 020. Ero ei varmaan ole suuri, mutta kaipa sillä jotakin merkitystä on.Tarkoittavat eri pyörien mallikohtaisia alkuperäisrenkaita. Itse tilasin BT 020RU, koska oli halvin. Ensiasennuksena FZ1:ssä jostakin löytämäni taulukon mukaan. Onko sillä viimeisellä kirjaimella sitten mitään todellista käytännön merkitystä? En tiedä, mutta en usko.Mitä tarkoittaa ku esim. Biridgestone BT-20 taka renkaissa on 7 eri vaihtoehtoa viimisissä kirjaimissa ja muutaman euron hinta ero ? ----> Reifenversand
Suomessahan ei ole myynnissä kuin yhtä mallia, joten ero ei liene kovin oleellinen.