Renkaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sebu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sebu

New member
Ollaan hyvissä ajoin liikkeellä ja kysytään, että onko kellään kokemuksia Metzelerin M 1 Sporttecistä! Ajattelin että ne vois laittaa alle keväällä, kun misukat kulu niiiiiiiiiin pirun nopeesti!
Tosiaan jos jollain on kokemuksia kyseisestä renkaasta, niin heitä vähän infoa! Kiitän etukäteen  
pftroest.gif

Ps. Rengas tulee suzuki gxs-R 750:een!

Samalla asialla ollaan, tarvittaisiin hyvä, kulutusta kestävä ajo rengas sporttiseen ajoon. Olen kuullut että Metzlerin renkaillla on tapana kulua yllättävän nopeasti...

Rengas 190/17/50

Tietysti edullinen paikka mistä sen vielä saisi niin ei ole paha tieto...

=> JP-800 Taitaa olla sillai, että jos on hyvä pito niin sillon kärsii kestävyys!? Mulla misukat kesti noin 7000 km ja kulu ihan kantikkaaksi = kurveissa on kuin pienten kivien päällä ajais
crazy.gif

Uusimmassa Bikessa 10/02 on katurengastesti. Mukana myös Mezelerin Sportec M-1.
thumbs-up.gif

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus </td></tr><tr><td id="QUOTE">Mukana myös Mezelerin Sportec M-1.[/QUOTE]<span id='postcolor'>

Kerroppa kuinka pärjäsi. Tai joku joka on lehden onnistunut haalimaan itselleen niin tuloksia vain tänne näin, kiitos
biggrin.gif
niin katsotaan kenen firman edustajat on Bike-lehden toimittajia pitänyt parhaiten hyvänä
tounge.gif

Pistetaulukko:

Avon Bridg.. Dunlop Mezeler Miche..
76 75 78 82 88

Mezelerin Yhteenveto:
Erinomainen, virheitä anteeksi antava rengas jossa erittäin hyvä pito. Tästä syystä se sopii urheilulliseen katuajoon ja kovaan rata-ajoon, ei kuitenkaan kilpailemiseen.

Että silleen.... joku vois tietysti skannata koko jutun tänne, itellä ei oo vehkeitä.
062802moto_prv.gif

Oho ! noi olikin vain märkätestin pisteen. Mutka ominaisuusnumerot samassa järjestyksessä:
107, 108, 113, 126, 113. eli Mezeleri selvä ykkönen.

Mitäköhän mahtaa pitää hintaa tuolla Mezelerillä?? Näyttäisi olevan ensi kesän valinta sitten... pakko kai se on ammattilaisia uskoa kun itselläkään ei tarvittavaa tietoa ole..

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Marras. 05 2002,13:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mitäköhän mahtaa pitää hintaa tuolla Mezelerillä?? Näyttäisi olevan ensi kesän valinta sitten... pakko kai se on ammattilaisia uskoa kun itselläkään ei tarvittavaa tietoa ole..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Hinta on kyllä niin venyvä käsite nykyään että siihen ei voi antaa yksiselitteistä vastausta kukaan.... aina on oston jälkeen tullut joku sanomaan että sieltä ja sieltä olisi saanut sen ja sen verran halvemmalla, on sevaan ihme että niitä kavereita ei näy missään silloin kun ostopäätös pitää tehdä. Itse olen ostanut vakiopaikasta ja luottanut siihen että vakioasiakas saa aina parhaat alennukset, voi olla että olen sinisilmäinen.
eek.gif
Mitään OVH hintavertailuja on turha tehdä, alennusprosentit kun yleensä liikku 10-50 prosentin haarukassa, pitää vaan ostaa silloin kun rengas on sileä ja ajelemaan on mentävä. Nyt talvella voi tietysti yrittää kilpailuttaa eri liikkeitä keskenään jos on aikaa, taitoa ja viitseliäisyyttä, mutta niinkuin mainitsin itse olen vakioasiakas ja suht tyytyväinen siihen..

Terve.

Mulla on moinen Metzeler alla kokona 180/55 ZR17

Ajettu jotain pari tonnia.. parit savut pitänyt ottaa joten siitä kulumisesta voi oikeen sanoa.

Katselin vkl että on se vähäsen kyllä kantikkaaksi kulunut. Tosin johtunee siitä että prkl lahti-hki väli on niin suoraa baanaa  
062802moto_prv.gif

Pitoa siinä kyllä on.

Mutta yhtä kaikki suosittelen.

Itsekin pitäs etupatiini uusia keväällä mutta merkki on vielä auki. On sen verran kyllä kantikas että pahaa tekee kurvissa...

Eric The Money Hammond  
033102beer_1_prv.gif

Enpä tiedä onko tämä linkki ollut jo täällä, mutta täältä löytyy todella kattava testi monesta eri renkaasta. Huom! Modeemin käyttäjät älkööt vaivautuko...
smile.gif
...on meinaan kohtuu kokoisia kuvia!

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (JP-800 @ Marras. 05 2002,13:30)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Mitäköhän mahtaa pitää hintaa tuolla Mezelerillä?? Näyttäisi olevan ensi kesän valinta sitten... pakko kai se on ammattilaisia uskoa kun itselläkään ei tarvittavaa tietoa ole..[/QUOTE]<span id='postcolor'>
Tänään soittelin kx-centeriin, sieltä sais Metzlererit 430€ alle laitettuna (koko 160/60 17" ja 120/70 17")!!!!
Hintavaa touhua tuo "nakkien" vaihtaminen
mad.gif

Mulla oli ja on edelleen Mezit alla.  Eka eturengas Jammussa kului reunoilta sileeks ja keskellä oli pintaa, pitäsköhän alkaa harjotella stoppeja...
nixweiss.gif
 Ja kilometrejä tuli renkaalla noin 19000 km
wow.gif

Takarengas kesti 17000 km mutta siitä paistoikin vaijerit kun ajelin renkaanvaihtoon...
confused.gif

Eteen maksoi noin 190 eeroo ja taakse 240 eeroo...
shaun.gif

Laitoin viime kesänä pyörääni (kawasaki ZZR 600) Metzelerin Z4:set, koska ajattelin olla säästäväinen ja ostaa tuollaiset renkaat jotka kestää vähän enemmän kilometrejä. 10 000km jälkeen renkaat ovat vielä melkein kuin uudet, joten kulutuskestävyyttä kyllä löytyy. Mutta sitten se ajokäyttäytyminen
exclamation.gif
 En suosittele sporttisempaan ajoon kenellekään noita renkaita, sillä on se kyllä sen verran suuri se ero. Märkäpito on kyllä uskomaton, mutta kuivalla kelillä tulee woplauksia ja luistoja vähän väliä. Ei ainakaan heikkohermosille...
crazy.gif

Back