CBR 600RR
New member
Lueskelin tossa vähän sieltä sun täältä orgin palstoja ja aloin ihmettelemään tämmöstä asiaa:
Joillakin kuskeilla ollut lämminpaine takarenkaalla esim 2.6 bar ja rengas on kulunu aivan hirveen näköseks (kunnon lenkkimakkarat pyörinyt renkaan mukana jne)
Kun taas itse radalla takarenkaan KYLMÄpaine 2.9 (minkä tehdas on suositellut kadulle) ja rengas kuluu todella nätisti, tasaisesti, ei jätä mitään käärmeitä sinne sun tänne jne jne....
Onks täsä nyt vaa kyse siitä et ekalla kaverilla on jotkut ö luokan copperista revityt paskat touring renkaat ja mulla taas ihan ok sportti renkaat?? Lähinnä että jos mun lämpimät paineet radalla takanakille pyörii siellä 3.1 luokkaa NOIN niin mitä helvettiä mun takarenkaalle tapahtuis jos pudottaisin 0,5 bar edestä ja takaa???
nyt siis ajelen edessä 2,4 ja takana 2,9 bareilla mitkä on tehdas suositellut normi katu ajoon.
Joillakin kuskeilla ollut lämminpaine takarenkaalla esim 2.6 bar ja rengas on kulunu aivan hirveen näköseks (kunnon lenkkimakkarat pyörinyt renkaan mukana jne)
Kun taas itse radalla takarenkaan KYLMÄpaine 2.9 (minkä tehdas on suositellut kadulle) ja rengas kuluu todella nätisti, tasaisesti, ei jätä mitään käärmeitä sinne sun tänne jne jne....
Onks täsä nyt vaa kyse siitä et ekalla kaverilla on jotkut ö luokan copperista revityt paskat touring renkaat ja mulla taas ihan ok sportti renkaat?? Lähinnä että jos mun lämpimät paineet radalla takanakille pyörii siellä 3.1 luokkaa NOIN niin mitä helvettiä mun takarenkaalle tapahtuis jos pudottaisin 0,5 bar edestä ja takaa???
nyt siis ajelen edessä 2,4 ja takana 2,9 bareilla mitkä on tehdas suositellut normi katu ajoon.
