• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Reppua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itseä kiinnostais kans tommonen, missäs noita pääsis hypistelemään ettei tartte ostaa sikaa säkissä?

Mulla on tollanen harmaa Boblbee..
+hyvännäköinen
+tukeva
+ei lepata tuulessa
+pieni vesisade ei haittaa

-hinta (en ois ite raaskinu ostaa)
-pienehkö

Summa summarum:
Olen ollu tyytyväinen.
Paras mitä mulla on koskaan ollu.
En oo enää muita käyttäny..

Ite oon käyttäny targus merkkisiä reppuja, saa atk-liikkeistä, tarkoitettu kannettaville mut menee normi reppunaki hyvin. Takana viime viikonlopulta 1200km se reppu selässä ja ei paljoa tuntunut. Kantsii käydä kokeilemassa.

Hintakin suht kohtuullinen n.50e perus reput.

Itellä käytössä pidemmillä matkoilla ihan tavallinen rinkkareppu, taitaapi olla 30L ja kaikki kamat mahtuu hyvin. Ei lepata tuulessa, eikä oo vielä kovassakaan sateessa läpi kastunu. On helppo ja kevyt eikä tunnu ajossa lainkaan.

On ollut mielestä hintansa arvoinen. Meillä kaksi boblbeeta taloudessa ja kumpikin toiminut moitteettomasti. Olleet käytössä prätkäilyssä neljä vuotta eikä ole menneet miksikään.

Toimii myös jonkinlaisena selkäpanssarina.

Ja jos meinaa reppu pikku sateessa kastua niin kaikki intin käyneethän muistaa miten siellä homma hoidettiin
smile_org.gif
Eli kamat vaan muovipussiin ja kuivana pysyy
bowdown.gif

Ite voin suositella mp-asun reppua. On tukeva, kestää hyvin vettä, TODELLA hyvät remmit...ei paina hartioita ja kokoa ihan riittävästi (30l). Hintakin ihan kohtuullinen 70e.
Mp-asun reppu

Oli yhtenä vaihtoehtona toi Boblbeen MOTO mutta on se liian kallis ja ei mikään iso vaikkakin ihan siistin näkönen.

Moi

Itselleni Lowe Alpinen reppu, erittäin hyvä ollut! Kestää vaikka mitä ja pisaran mallinen muotoilu on parasta selälle.
Omaa reppua ei enään valmisteta mutta esim tämä on erittäin lähellä muotoilultaan tuota omaa reppua.

Suosittelen

Back