Respecti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harkkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

harkkis

New member
Tulipa tässä mieleen katsellessa pari kuukautta vanhaa Alpine Starin nahkapukua, että kun ens kevät koittaa täytyy lähteä heti radalle kuin suinkin mahdollista... muuten ei prkl kehtaa näyttäytyä julkisesti putipuhtailla polvipaloilla!
biggrin.gif

Onkos muilla samankaltaisia ongelmia?
biggrin.gif

Eiköhän ne siitä kulu!!! Jollei niin pörrään vaan "virsikirja" kiinni ja töpseli seinään!

Otapa muutama tuumausolut ja käy konttailemassa asfaltilla, ainakin tuolla ulkona on asfaltti vielä täysin näkyvissä
tounge.gif

:orgmp:kyllä jaksatte.... ?
Mulla puku ehjä ja niin myös katteet ja on mukava ajella omalla vauhdilla tosin välillä tulee innostuttua ja toivon että ajotaito ja tuuri ei lopu samalla hetkellä..........

heh, tottahan sitä pitää heti olla vanha ratakettu
smile_org.gif
faija naureskeli kun sillä samanlainen ducati ja vähän tuota rispektin puutetta ulkoasussa.

Tulipa tässä mieleen katsellessa pari kuukautta vanhaa Alpine Starin nahkapukua, että kun ens kevät koittaa täytyy lähteä heti radalle kuin suinkin mahdollista... muuten ei prkl kehtaa näyttäytyä julkisesti putipuhtailla polvipaloilla!  
biggrin.gif

Onkos muilla samankaltaisia ongelmia?  
biggrin.gif
Samaa vikaa...
tounge.gif
Helpon näkösesti ne polvipalat laahaa maata kun kattoo kun joku pro ajaa mutta eipäs onnistukkaan niin helposti kun on itse puikoissa. Mielenkiintosta miten paljon se pyörä oikeastaan kallistuu, itse kun ajoin niin epäilisin että polvesta oli matkaa asfalttiin ehkä 5cm ja meno tuntui jo aika veikeeltä.
wink.gif

idea3.gif
Ei muuta kuin kaljaa kupoliin ja konttaileen pari kertaa korttelin ympäri, eiköhän vuoret ala vilkkua saumoista

Back