Eräkehveli
New member
Nyt tuli hankittua jotain jännää!
Suzuki RF900R vuodelta 1995 ja kaikkein pornoimmalla värillä.
Olen ajellut nyt kahdessa päivässä semmoiset 100 kilometriä. Osassa matkaa avokki kyydissä, ja molemmat tykännyt paljon. Löytyy tehoja, ja sopivasti vääntöäkin. Soundit on myös kohdallaan - hyvästä tilasta jaloille / perseelle puhumattakaan.
Vähän pitää harjoitella liikkeellelähtöjä, koska jotenkin tuntuu ettei uskalla kytkintä vapauttaa samantien vain pienellä välikaasulla. Ehkä sen kytkintuntuman hakeminen ja valoista lähtemisen opettelu olisi tällä pyörällä seuraava juttu. Mutta sitten kun sitä kaasua antaa, niin kyllä se lähtee aika piivelin ripeästi vielä.
Hankintalistalle vaan takalaukkua / boksia ja eikun baanalle kiertelemään Suomea.



Suzuki RF900R vuodelta 1995 ja kaikkein pornoimmalla värillä.
Olen ajellut nyt kahdessa päivässä semmoiset 100 kilometriä. Osassa matkaa avokki kyydissä, ja molemmat tykännyt paljon. Löytyy tehoja, ja sopivasti vääntöäkin. Soundit on myös kohdallaan - hyvästä tilasta jaloille / perseelle puhumattakaan.
Vähän pitää harjoitella liikkeellelähtöjä, koska jotenkin tuntuu ettei uskalla kytkintä vapauttaa samantien vain pienellä välikaasulla. Ehkä sen kytkintuntuman hakeminen ja valoista lähtemisen opettelu olisi tällä pyörällä seuraava juttu. Mutta sitten kun sitä kaasua antaa, niin kyllä se lähtee aika piivelin ripeästi vielä.
Hankintalistalle vaan takalaukkua / boksia ja eikun baanalle kiertelemään Suomea.






Suuttimet ja neulaventtiilin sihti/asetelmat ultraääneen ja aika sameaa haikua alkoi lähtemään. Tietystikin lisäksi tajusin että sehän nimen omaan kävi vaan ryypyllä, ilman ryyppyä se sammui het. On jo merkinnät vivuista kadonneet ja vipu on jäykkä joka suuntaan. Nyt käy hyvin, kohokammiot vaan hikoilee pikkasen bensaa vanhoilla tiivisteillä, eli uutta tiivistettä pitäis löytää.