• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Richa samourahi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mka

New member
Onkos kellään kokemuksia tuosta Richan 2-osaisesta puvusta tai yleensä Richan nahkoista? Olis ihan kohtuuhintaan saatavilla, mutta pitäs saada mielummin hyvä kuin pelkästään halpa.
Entäs saman puljun Force takki ja Roadster slider housut. Onko kellään kokemusta?

Kyselin tuossa aiemmin samaa. Mulla tähtäimessä olisi Retro tai Fazer takki ja noi samaiset housut. Mitä mieltä yleisesti ollaan noista Richan nahoista?

Ostin loppukesästä tuon Force-takin ja ainakaan minulla ei ole siitä mitään pahaa sanottavaa. Lepattavan gore-takin jälkeen todella unelma päällä, hyvät kovat suojukset ja vielä hyvännäköinenkin
wink.gif
Slider-housut seuraavana hankintalistalla.

Yhden kesän verran oon tollasella Richan 2-osasella nyt ajellu ja tyytyväinen olen ollut. Asiaan kuuluvan alkukankeuden jälkeen puku on ollut varsin mukava päällä. Sopii siis ainakin minun vartalon mallille. Ainoa huono puoli on takin lyhyys jos haluaisi ajelle pelkän takin kanssa, mutta sama vika lienee useimmissa 2-osasissa.

Omien kokemusteni perusteella voin kyllä suositella
smile_org.gif

Itsellä on hankintalistalla kans 2-osainen nahkapuku ja yksi vaihtoehto on Samourahi (naisilla ei ole kovin paljon valinnanvaraa
confused_orig.gif
). Kävin kokeilee sitä viime viikolla ja harmittaa, kun 38 housut on sopivat, mutta takki on liian pieni. Alla oli pelkkä T-paita ja takin oma ns."selkäsuoja" (jonka otan pois ja tilalle ostan Dainesen=paksumpi). Takki oli niin tiukka, että ei saanut vedettyä keuhkoja täyteen ilmaa ku puristi. Ja se päällä pitäs vielä ajaa.
omg.gif
Tiukkahan se pitää olla mutta että noin tiukka??

Täytyy toivoa, että pääsen kokeilee IXS:n Firebirdiä, jos siinä olisi koko kohillaan... Onko siitä kokemuksia? Mitä nahkapukuja leidit käyttää?

Itselläkin samourahin hankinta käynyt mielessä. Miten jos vertaillaan tuohon samourahiin Force takkia ja Slider housuja.
Suoraan 2-osainen nahkupuku vai housut ja takki erikseen? Saisi ainakin molemmat valkattua oikean kokoisina, mutta onko muita valintaan vaikuttavia asiota? kumpi paree?

Itselläkin samourahin hankinta käynyt mielessä. Miten jos vertaillaan tuohon samourahiin Force takkia ja Slider housuja.
Suoraan 2-osainen nahkupuku vai housut ja takki erikseen? Saisi ainakin molemmat valkattua oikean kokoisina, mutta onko muita valintaan vaikuttavia asiota? kumpi paree?
Samourahissa ei voi valita erikseen housujen ja takin kokoa - harmi.
confused_orig.gif

Itse kuvittelin, että just tämän takia olis pakkoa ostaa takki ja housut erikseen, kun normaalisti on otettava pari numeroa takkia pienemmät housut. Samourahissa ei yllättäen housut kuitenkaan lepattanu jaloissa eikä polvisuojat muuttuneet nilkkasuojiksi vaikka valitsi sopivan takin. Pitäsköhän tuo käydä ostamassa, kun näyttää kokemukset olevan ihan hyviä.

Force -takissa on irrotettava tikkivuori, jota ei Samourahissa ole. Puvun housut taitaa olla hiukan Slidereita tukevammat. Hinnaltan nuo vaihtoehdot lähes samat.

Force -takissa on irrotettava tikkivuori, jota ei Samourahissa ole. Puvun housut taitaa olla hiukan Slidereita tukevammat.  Hinnaltan nuo vaihtoehdot lähes samat.
Kummassa vaihtoehdossa on paremmat suojaukset?  Täytyy kyllä käydä noita vielä hypistelemässä. Messuilla olis tietysti pitänyt, mutta jäi huomiomatta nuo kokonaan...

Force takki ja Roadster slider housut ovat juuri se vastaava vaihtoehto Samourahille. Suojat yhtä hyvät kuten muutkin osat. Valittavissa takki ja housut erikseen ja takkiin värejäkin.

Shopistakin saapi tuollaisia joten sovittamaan vain.

t. Spagu

Back