4tv
New member
Onko porukalla kokemusta kyseisistä hanskoista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlaista havaittu täälläkin. Ovat sen verran ohuet, että kylmällä ei viitsi käyttää, ja osaavat silloinkin hiostaa. Tuntuma noissa on ihan ok koska ovat pehmeät. Ei 'racing'-luokkaa, suojaus ei siihen riitä mm ranteen osalta. Satunnaiselle kyytiläiselle ihan hyvät.Muuten ihan hyvät mutta...
Eivät pidä vettä
Kylmällä kelillä kylmät
Muuten vaan hiostavat muilla keleillä
Varsinainen suunnittelun riemuvoitto, eivät tomi missään olosuhteissa...
Ei ole vielä löytynyt parhaita...No mitkä ovat sitten parhaat hanskat? Pitää vettä, tuulta ja on vielä lämpimät? Ja älkää pliis ehdottako mitään pilkkijäntumppuja... Hintaluokka 50 € - 150 €...
Tähän on pakko kommentoida, kun valehtelijasi väitetään: Meillä 100 % vedenpitävyys tarkoittaa sitä että takuun aikana (Richalla 1 vuosi) saa aina uudet hanskat tilalle tai rahat takaisi, jos ne eivät pidä vettä - se on kuluttajan oikeus. Ja jokainen, joka takuu asioissa on meidän kanssa toimineet, niin tietävät että tämä homma meillä toimii. Lisätietoa meidän takuusta löytyy meidän toimitusehdoista: http://www.mc-lifestyle.com/Kuluttajatietoa/Toimitusehdot/Aluksi lyhyesti: Älä osta, jos haluat oikeasti hanskojen pitävän vettä ja olevan lämpimät.
Sitten vuodatusosio kärsivällisimmille lukijoille:
100% vedenpitävyys. Tämä on jotain, minkä tällainen tavallinen sössö ymmärtää aina väärin. Eli, jos joku on sata prosenttia, niin se on sata prosenttia? Ei, taas erehdyin.
Oikeata sadetta nuo hanskat pitävät 20 minuuttia (en tarkoita edes kaatosadetta). Ovat todellakin kylmimmästä päästä olevat rukkaset joihin olen törmännyt (ei ainoastaan huono asia, mutta miksi myydään lämpiminä?).
Hyvää on kohtuullinen hinta & mukavuus (ote) hyvissä olosuhteissa.
Verrattuna Sweepin hintaluokan vastaaviin 100% hanskohin parempaa on, että kädet saa edes jotenkin survottua vuoren sisälle siinä vaiheessa, kun 100 prosenttisesti vettäpitävät hanskat ovat kastuneet vasta 30 prosenttisesti.
Virheellinen mainonta, ja suoranainen valehtelu myyntipuheissa on kai vain nykyaikaa, jota vanhana jääränä en voi hyväksyä. Ehkä kuitenkin jonain päivänä mp-puolellakin kauppiaat ja valmistajat joutuvat vastaamaan lupauksistaan? (Ihmisellä pitää olla unelmia, vaikka kuinka utopistisia, sanotaan).
Itse olen vaihdattanut muutaman kerran hanskoja sekä saappaita, ja kuullut monen muunkin näin toimineen. Valitettavasti samanlainen 100% niistä on kaikista löytynyt. Uskon sen yleensä viimeistään kolmansien parien kohtalla. Tämän jälkeen olen tyypillinen asiakas ja annan kauppialle väsytysvoiton, vaikkei pitäisi. Tallennan vain yhden kauppiaan/tuotteen digitaalikallooni, jota kehoitan lähipiirinikin välttämään.