No onneksi se on näin..Se on muuten sillee että kortilla kun tankkaa niin pistoolin kun laittaa takas telineeseen niin tankkaus on siinä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onneksi se on näin..Se on muuten sillee että kortilla kun tankkaa niin pistoolin kun laittaa takas telineeseen niin tankkaus on siinä...
Itse kanssa rypäsin tuossa keväällä, niin vakuutusyhtiö korvasi ajokamoista tayden hinnan, kun olivat alle vuoden ikäiset. Ilmoitin hinnat allright:n luettelon mukaan. Jos ikää on enemmän, niin tulee jotain ikävähennystä. Kypärästä en saanut ihan täyttä hintaa kun ei ollut kuittia esittää (olin hukannu sen, pahus). Vaihdoin kypärän merkkiä samalla. Vakuutusyhtiö oli pohjantähti ja homma toimi hienosti! Toivottavasti saat kamat kuntoonAjokamat ei oo vielä käyneet tarkastuksessa (siis potta ja hanskat), en vielä tiedä, miten korvaus noiden suhteen menee, saanko hommata samanhintaiset itse vai maksetaanko rahat tililleni ja jos maksetaan, mikä on maksuperuste?
Joo, ilmoittivat korvaavansa juurikin noin.Itse kanssa rypäsin tuossa keväällä, niin vakuutusyhtiö korvasi ajokamoista tayden hinnan, kun olivat alle vuoden ikäiset. Ilmoitin hinnat allright:n luettelon mukaan. Jos ikää on enemmän, niin tulee jotain ikävähennystä. Kypärästä en saanut ihan täyttä hintaa kun ei ollut kuittia esittää (olin hukannu sen, pahus). Vaihdoin kypärän merkkiä samalla. Vakuutusyhtiö oli pohjantähti ja homma toimi hienosti! Toivottavasti saat kamat kuntoonAjokamat ei oo vielä käyneet tarkastuksessa (siis potta ja hanskat), en vielä tiedä, miten korvaus noiden suhteen menee, saanko hommata samanhintaiset itse vai maksetaanko rahat tililleni ja jos maksetaan, mikä on maksuperuste?![]()