Rispekti meni kerralla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja barfly
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Se on muuten sillee että kortilla kun tankkaa niin pistoolin kun laittaa takas telineeseen niin tankkaus on siinä...
No onneksi se on näin..
wink.gif

Do dii.
Asia etenee, vahinkotarkastaja kävi eilen kattomassa mopoa Ruosilankujalla ja HogHouse tilas osat.

Saas nähdä, kauanko kestää, ennekuin osat on Suomessa ja mopo mulla takas.

Ja täytyy myöntää, että Ruosilankujan HD liikkeen huollon asiakaspalvelu toimii.
Soittivat ennen vakuutustarkastajaa ja kertoivat tilaavansa osat.

Taitaa olla eri myyntitavoitteet huollolla ja myynnillä.
Tälläerää huolto johtaa 1-0.

Ja vaikka tää saattaa kuulostaa kusetukselta mahdollista myöhempää myyntiä varten, niin sattui semmoinenkin juttu, että kun HD jaoksesta soitettiin ja kerrottiin luettelemani vauriot, niin sieltä löytyi vielä ensiövetokopasta naarmu.

Mopoa on katellu useampi henkilö, itteni mukaanlukien, ja emme ole sitä huomanneet.

Pinnat HD liikkelle, että he huoasivat koska, se naarmu (jota kukaan ei ees huomaa) sai mulle omavastuuvapauden.

Eli, toi paska maksaa mulle ainoastaan bonareiden alennuksen.
Hyvä niin.

Tilannetietoa:;

Ajokamat ei oo vielä käyneet tarkastuksessa (siis potta ja hanskat), en vielä tiedä, miten korvaus noiden suhteen menee, saanko hommata samanhintaiset itse vai maksetaanko rahat tililleni ja jos maksetaan, mikä on maksuperuste?

Jos saan hommata kamat itse (potan suhteen) hommaan muun potan kun HJC-ZF9.

Jaa miksikö?
Liian "ahdas" eli joko avopotta visiirillä tai joku vastaava.

Hanskat homman Kevlar yms rystysuojatut, noilla perushanskoilla voi toki ajaa, mutta ei ne suojaa mitään, jos esim kaatuu siten, että käsi jää mopon ja asfaltin väliin.

Mopo on tarkistettu ja hinta seuraavilla vahingoilla:

-Kytkinvipu ja vastakappalle.
-Takavilkku runkoineen.
-Siirtosarja
-Etuvanne (mitä se sitten pitääkin sisällään, rengas vai ei?)

koko paska 1716 € + työt.

Eli kokonaissumma:

1716+3-4 tuntia työtä+potta ja hanskat.

noin 2500 €.

Semmosta.

Kettu, ku se etuvanne ei olis menny, sais nytkin ajaa.

Ajokamat ei oo vielä käyneet tarkastuksessa (siis potta ja hanskat), en vielä tiedä, miten korvaus noiden suhteen menee, saanko hommata samanhintaiset itse vai maksetaanko rahat tililleni ja jos maksetaan, mikä on maksuperuste?
Itse kanssa rypäsin tuossa keväällä, niin vakuutusyhtiö korvasi ajokamoista tayden hinnan, kun olivat alle vuoden ikäiset. Ilmoitin hinnat allright:n luettelon mukaan. Jos ikää on enemmän, niin tulee jotain ikävähennystä. Kypärästä en saanut ihan täyttä hintaa kun ei ollut kuittia esittää (olin hukannu sen, pahus). Vaihdoin kypärän merkkiä samalla. Vakuutusyhtiö oli pohjantähti ja homma toimi hienosti! Toivottavasti saat kamat kuntoon
smile_org.gif

Itse kanssa rypäsin tuossa keväällä, niin vakuutusyhtiö korvasi ajokamoista tayden hinnan, kun olivat alle vuoden ikäiset. Ilmoitin hinnat allright:n luettelon mukaan. Jos ikää on enemmän, niin tulee jotain ikävähennystä. Kypärästä en saanut ihan täyttä hintaa kun ei ollut kuittia esittää (olin hukannu sen, pahus). Vaihdoin kypärän merkkiä samalla. Vakuutusyhtiö oli pohjantähti ja homma toimi hienosti! Toivottavasti saat kamat kuntoon  
smile_org.gif
Joo, ilmoittivat korvaavansa juurikin noin.
Rahoja ei ole vielä näkynyt.

Mopon sain eilen takas ja kävin ostamassa Stromilta Nolanin N42E potan ja Phantom kalvolliset Kevlar suojatut hanskat.

Mopo oli korjattu, kuten sovittu, pinnat siitä Ruosilankujalle.

Koko "lysti" kesti noin kuukauden, vein mopon pajalle 22.4 ja sain takas 19.5.

Kunhan ne ajokamakorvaukset vielä näkyis tilillä....

Back