RM-Heino (Tre)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b1200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

b1200

R.I.P.
1. Iso kiitos Jakelle - vastasi ainakin 20 kertaa kyselyihini sähköpostilla... Useista liikkeistä ei ole vieläkään vastattu kyselyihini, jotka lähetin samoihin aikoihin.

2. Kun vanhempani kävivät edellä katsomassa mopoa, joka kiinnosti minua saivat he osakseen pelkästään hyvää palvelua.

3. Heinon porukka ei nähnyt vaihtopyörääni ennen vaihtoa. He eivät myöskään saaneet sitä kauppojen yhteydessä - vaan hakivat sen huollon valmistuttua liikkeestä X. Luottivat mielestäni melkoisesti sanaani..

4. Jakke lupasi uuden suomenkielisen ohjekirjan, kun vain muistan kysyä sitä parin viikon päästä. - N. Viikon päästä kuitenkin soitettiin "Onko sinulle jo lähetetty" & postissa ohjekirja saapui pari päivää tuosta.

5. Koeajoaikaa sain muutaman tunnin  
buttrock.gif

6. Vaihtohinta oli mielestäni huono
blush.gif
Silti kaupat tehtiin.. Suurelta osin hyvän palvelun ansiosta !

7. Kauppoja tehdessä tinkasin toisesta myynnissä olleesta pyörästä Akran putken & ruiskunohjausyksikön.. Tämä sopi, mutta loppupeleissä ilmeisesti huollon poikia epäilytti korvakuulolta laittaa ruiskunohjausta - Jakke selvitti tämän ennen mopon luovutusta ja soitimme yhdessä Bike Doctorille ja varailimme ajan Heinon piikkiin mopon penkitykseen & säätöön (tämän otin toki huomattavasti mieluummin, kun sen, että osat olisi vain heitetty paikalle ilman sen kummempia säätöjä)

Olen ostanut jo pari pyörää Heinolta ja palvelusta tulee kyllä täysi 10 !

En ole kyseisestä liikkestä koskaan pyörää ostanut, mutta kauppaa olen vakavasti hieronut kahdesti. Kummallakaan kerralla kaupan syntyminen ei ole ollut liikkeen palvelusta kiinni,
joka on ollut asiallista ja asiakasta kuuntelevaa. Ovat jopa soittaneet liikkestä perään ja tarjonneet kysymääni pyörää koeajoon (BMW 1200GS), jota ei juuri liikkeessä käydessäni ollut paikalla. Vaihtohinnat, joista olen hieronut ovat olleet ihan keskitasoa. Liike kuuluu niihin, joissa käyn ensimmäisten joukossa, taas kun pyörääni joskus päivitän!

Joo kyllähän Jakke on asia tyyppi ja helposti pääsee juttuun. Jaken kanssa mäkin edelliset mopo kaupat hieroin. Ei valittamista. Vielä kun saisivat huollon tuolla Heinolla samalle tasolle. Siitä ei kylläkään ole omia kokemuksia, pelkästään essonbaarin juttuja.

Kaksi pyörää sieltä ostaneena, niin ei voi muutakuin kehua. palvelu ollut aina loistavaa
bowdown.gif

Samoilla linjoilla. Jaken kanssa tuli aikanaan tehtyä kaupat ja todella hienosti hoidettu kokonaisuus.

Kaveri muuten sattui silloin olemaan mukana ja laskeskeli, että sillä välillä kun kävin noin 20 minuutin koeajolla, niin liikkeessä tehtiin muistaakseni seitsemän kauppaa. Eli hyvä palvelu myy.

Yhden pyörän ostaneena ja useita tonneja sinne muuten vaan hakanneena.. kymppi tulee täältäkin!
thumbs-up.gif

Ei voi kun olla samaa mieltä. En enää muualta pyöriäni ostakaan. Minun kohdalla kyllä huoltokin on aina saanut täyden kympin. Ruuhkaahan siellä vähän on, mutta niin käy kun on suosittu. t.p

Täytyy oikein julkisesti kehua huoltoa, ainakin Ducatin osalta. Eerola tekee hommansa ihailtavan hyvin, taitaa tosin hoitaa vain Ducateja? Uutta pyörää ei Heinolta ole vielä koskaan tarttunut matkaan, mutta muuten olen asioinut jo monasti - ekan kerran vuonna -92 kun noin neljännellä etsintäreissulla edes löysin koko puljun...

Masentavan yksimielinen ketju... Mutta täysi kymppi Heinolle kyllä minultakin. Toivottavasti saavat siirrettyä saman asenteen ja hengen myös Espooseen avattavaan liikkeeseen.

Viime kuussa tuli R.M Heinolla pyörä päivitettyä 17 vuotta nuorempaan. Jäi hyvä jälkimaku kaupasta!!!

Masentavan yksimielinen ketju...
Tässä vähän vastapainoa. Samoin numeroin:

3. Vaihtamassa olin omaa pyörääni, ensin ajoivat minun pyöräni, sen jälkeen eivät meinanneet antaa ajaa omaansa. En tiedä minkäniminen heppu oli kyseessä. Lopulta sain ajaa, mutta

5. ajoaikaa sain 15minuttia, joista reilu viisi minuuttia meni lapun kirjoitukseen ja avaimien luovutukseen.

6. Vaihtotarjous oli kohtuullinen, samaa tasoa muiden kanssa, pyörää en ole vielä vaihtanut, mutta palvelun takia en sitä tuolta vaihda.

Kerran olen itse päällikön kanssa jutellut ihan vähän aikaa sitten. Jos toista pyörää ostan, niin taitaa olla ykkösvaihtoehto.

Olen sekä pyörän ostanut...
062802moto_prv.gif

...että huoltoon sen vienyt.
Peruspositiivisia kokemuksia molemmat !!!
bowdown.gif

Yhdyn edellisiin puhujiin. Ostin ekan pyöräni Heinolta, vaikka itse asun Kouvolassa. Palvelu todella hyvää ja myös jälkikäteen ilmennyt vika korjattiin ilman mutinoita. 10 + liike!

Mutta mihin hukataan kolaripyörien avaimet? Jo kahden tutun moponraadot viety Heinolle odottamaan vakuutuspäätöstä. Molempiin jätettiin avaimet luukulle. Pyörät tosin on sitten viety Pirkkalan autovahinkokeskukseen ja sieltä ne on edelleen myyty eteenpäin, mutta he kuulemma eivät ole avaimia nähneetkään. On suht kalllista alkaa uusiin pyöriin avaimia teettämään. Nämä uudet ostajat ovat sitten perään soitelleet ja kyselleet avaimia.

Pittää sen verran upata tätäkin viestiä että sain Heinolta loistavaa palvelua. Jakke hoiti hommansa hyvin ja asiallisesti. Pelkkää hyvää sanottavaa!!! Ja Sanna on hot...
talktohand.gif

Itse olen myös pyöräni Heinolta ostanut ja hyvin kaikki pelasi. Heinolla kyllä luotetaan ostajan sanaan lähetin kuvat vaihdokistani jälkikäteen, kun kaupat oli jo solmittu. Vaihtopyörä oli kyllä priimaa runsailla varusteilla. Yritin tota 12:sta Vantaan BW:kin ostaa, mutta eivät päässeet samoihin valirahoihin kuin Heino.

Back