Oon joskus kuullut "alan asiantuntijalta" että tuo "vanha" TC olis parempi mylly, mutta tiedä sitte tuosta. Eiköhän tää uus isompi versiokin ihan hyvä ole ja parilla sellasella ajaneena en mä ainakaan mitään vikaa niissä huomannu. Puhdittomilta vaikuttivat omaan verrattuna, mutta johtunee siitä, että olivat täysin tehtaan kuosissa, kun omassa on nuo normiviritykset.
Noista tiedä. 2007 mallissa oli jotain lastentauteja, mutta 2008 RK on nyt itsellä pysynyt 32 000 km nipussa ilman ongelmia.
Muuta ei ole tehty kuin parilla vastuksella huijattu seokset 14,7 -> 13,8 ja sitten on orkkikset keskilännen putket, jotka tilasin eBay:sta $75 + rahti.
Näillä mennään. Tehtaan laatikko jossa mopo oli sisälllä tuli HD-Centerin kautta, eli suomimopo.
Sittemmin tehdas kai on uusinut 5 -vaihteen suorilta hammaspyöriltä viistotuille, mikä samalla tarkoitti lootan poskilaakerien vahvistamista, ja uusi runko uusilla putkien linjauksilla ettei EPA -seokset vanhoila putkilinjoilla läämitä liikoja, mutta nuo nyt korjaantui seosta rikastamalla. Kilometrien myötä tuo viitonen korkeintaan suhisee. Monessa vermeessä kaikki rattaat on suoria.
Mistäänhän ei tietysti tiedä vaikka seuraavaksi tulisi kiertokanki taivasta katselemaan, mutta tähän asti olen ollut kotona. Kyllä se vanhanaikainen patarauta vähän modernisoituna on se mihin tykästyy, kun se turha kiire saadaan ensin iän myötä hävitettyä ja osaa keskittyä nautiskelemaan. Toiset ajaa rataa kuorkeillakin, joten ei se absoluuttinen nopeus, vaan suorituksesta saatava tyydytys.
Seuraavaksi talliin lisäksi Norton tai Matchless, että olis jotain laitettavaa..