Road Kingien hinnat Usassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hurtti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Hurtti

New member
Näyttää että vm 2005 ja 2008 Road Kingien hinnoissa ei ole eroa kuin muutama tonni (dollareita). Mistä tämä johtuu? Vm.2007 lähtienhän on isompi moottorikin, onko huonompi? Mistä päin Usaa löytyy edullisimmat/parhaimmat Kingit? Onko suositella jotain liikettä? Löytyykö esim. suomalaista välittäjää?javascript:emoticon('
sport05.gif
')

Oon joskus kuullut "alan asiantuntijalta" että tuo "vanha" TC olis parempi mylly, mutta tiedä sitte tuosta. Eiköhän tää uus isompi versiokin ihan hyvä ole ja parilla sellasella ajaneena en mä ainakaan mitään vikaa niissä huomannu. Puhdittomilta vaikuttivat omaan verrattuna, mutta johtunee siitä, että olivat täysin tehtaan kuosissa, kun omassa on nuo normiviritykset.

Eiköhän tuo hintaero ole aika luonnollinen, kun pyörien hinnat ovat siellä alhasempia(Uus King Standard n. 17000 taalaa). Joten muutama tonni pois tuosta vastaa Suomen hinnoissa muutamaa tuhatta euroa, joka se ero täällä on?

Käytettyjä pyöriä löytyy aikas lailla paljon Harley-Davidsonin kotisivuilta. Ovat varmaan virallisten dealereitten pyöriä. Craigslistilta on muutama oma kaverini ostanut vanhoja amerikanautoja, eli tää on vastaava kuin nettimoto/auto, eli yksityisten kauppaamia laitteita. Taitaa olla aika lailla sama mistä päin USA:ta noita pyöriä koittaa hakea, koska hyvässä kunnossa niitä sielläkin pidetään, niin kuin täälläkin. Mutta jos pyörä löytyy Suomeen välittävän firman läheltä, niin saattais säästää kenties satasia, eivätkä useinkaan taida lähteä kovin kaukaa pyörää hakemaankaan. New Orleansista ei kuulemma kannata käytettyä ostaa, jollei pyörää ole sitten tehty Katrinan jälkeen...
tounge.gif
Suomeen tuovia firmoja löytyy nettimotosta ja googlesta. Kokemuksia näistä voi koittaa hakea vaikkapa HDCF:n foorumilta tai Overdrivelta.

Jobbarit tuovat monesti Floridasta, Saa suoraan konttiin eikä tule maaliikennettä...Toisaalta Floridan troopinenilmasto tekee pahaa jälkeä kromille ja muille osille. Kiiltäväksi hapettuneita osia ei enää saa vaikka muuta väittävätkin
smile_org.gif

Oon joskus kuullut "alan asiantuntijalta" että tuo "vanha" TC olis parempi mylly, mutta tiedä sitte tuosta. Eiköhän tää uus isompi versiokin ihan hyvä ole ja parilla sellasella ajaneena en mä ainakaan mitään vikaa niissä huomannu. Puhdittomilta vaikuttivat omaan verrattuna, mutta johtunee siitä, että olivat täysin tehtaan kuosissa, kun omassa on nuo normiviritykset.
Noista tiedä. 2007 mallissa oli jotain lastentauteja, mutta 2008 RK on nyt itsellä pysynyt 32 000 km nipussa ilman ongelmia.

Muuta ei ole tehty kuin parilla vastuksella huijattu seokset 14,7 -> 13,8 ja sitten on orkkikset keskilännen putket, jotka tilasin eBay:sta $75 + rahti.

Näillä mennään. Tehtaan laatikko jossa mopo oli sisälllä tuli HD-Centerin kautta, eli suomimopo.

Sittemmin tehdas kai on uusinut 5 -vaihteen suorilta hammaspyöriltä viistotuille, mikä samalla tarkoitti lootan poskilaakerien vahvistamista, ja uusi runko uusilla putkien linjauksilla ettei EPA -seokset vanhoila putkilinjoilla läämitä liikoja, mutta nuo nyt korjaantui seosta rikastamalla. Kilometrien myötä tuo viitonen korkeintaan suhisee. Monessa vermeessä kaikki rattaat on suoria.

Mistäänhän ei tietysti tiedä vaikka seuraavaksi tulisi kiertokanki taivasta katselemaan, mutta tähän asti olen ollut kotona. Kyllä se vanhanaikainen patarauta vähän modernisoituna on se mihin tykästyy, kun se turha kiire saadaan ensin iän myötä hävitettyä ja osaa keskittyä nautiskelemaan. Toiset ajaa rataa kuorkeillakin, joten ei se absoluuttinen nopeus, vaan suorituksesta saatava tyydytys.

Seuraavaksi talliin lisäksi Norton tai Matchless, että olis jotain laitettavaa..

Back