• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rocetin äänistä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja van_gils
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin ja elekee tuomitko tyhymää ,kysäsin vaan kaverin puolesta kun tykästy mun speedmasterin ääniin, niih
nixweiss.gif

Mulla tosin taitaa olla putket vaihdettu ja äänet on komiat
inlove.gif

Eipä taida Rockettiin saada kaksipyttyisen miehekästä papatusta millään fakiiritempulla. Vakiona kuulostaa pyttyvikaiselta Corollalta ja viriputkella kuulostaa pyttyvikaiselta Corollalta jossa pakoputki on ruostunut puhki. Tuo on vain elämän tosiasioita jotka on syytä hyväksyä, jos meinaa Raketilla ajella.

Epäilisin että äänien aneemisuus johtuu pohjimmiltaa kuutioihin nähden todella pienikokoisista pakokanavista ja putken alkukäyristä.

Putkivikaiselta kuorma-autolta se minusta kuulostaa, mikä ei sinällään ole huono asia.

Eikös tuota twinin papatusta kuule jo aivan tarpeeksi. Kyl tossa rocketin äänessä on mun mielestä jotain...
buttrock.gif

Juu on minunkin mielestä tosi kivat äänet, no mut kun pitäisi kuulemma saada vähän enemmän höpinää
cool.gif

Onhan rocetin äänet aika maltilliset jos ajelee iisisti, mut jokaisella on tietysti oikeus muuttaa mopoonsa haluamansa äänet ;)

Jokainen käyttäkööt mielikuvitusta,mutta meteli on HELVETILLINEN Rocketin omilla "viritysputkilla" ,joista on varmaan muutama vaimennus palanen poissa!!!

Veikkaan että tässä tapauksessa haluttaisi äänimaailmaa muuttaa ilman putkien vaihtoa!? Eikös noi rocetin viriputket ole aika suolaisissa hinnnoissa?

Ei kait noissa Rocksun TOR-rööreissä mitään vaimennuksia ole.
Suorathan ne on, mitä nyt pikkusen supistuu.
(Tai no okei, voihan tuo supistus jonkun mielestä olla vaimennuksen tekevä komponentti.)

No melkoinen traktori ääniensä puolesta kuitenkin, ainakin tuo osuuspankin yksilö jolla itse ajelen...

mB

Eipä taida Rockettiin saada kaksipyttyisen miehekästä papatusta millään fakiiritempulla. Vakiona kuulostaa pyttyvikaiselta Corollalta ja viriputkella kuulostaa pyttyvikaiselta Corollalta jossa pakoputki on ruostunut puhki. Tuo on vain elämän tosiasioita jotka on syytä hyväksyä, jos meinaa Raketilla ajella.

Epäilisin että äänien aneemisuus johtuu pohjimmiltaa kuutioihin nähden todella pienikokoisista pakokanavista ja putken alkukäyristä.
sammaa mieltä.

Roksu on väärä valinta jos pyörän pääasiallinen käyttö on äänen kuunteleminen.

Back