Rocker

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Skeletor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Skeletor

New member
Jaa-a, osu silmään lehdestä juttua HD:n 08 malleista ja toi Rocker (siis ilman sitä pirun lintulautaa...) näytti jopa näin vannoutuneen tupperwaarakuskin silmään erittäin komealta. Siinä on mielestäni erittäin onnistunu muotoilu, sopivasti mukana "retroa" eikä olemus oo liian raskas kuten suurimmassa osassa nykycustomeista näkyy olevan. Jos ois rahaa ku roskaa niin varmasti tollanenkin tallista kohta löytyis  
wink.gif

Kun näin ekat kuvat tosta Rocker:sta ajattelin, että onko tää joku tyhmä vitsi vai mitä helvettiä?!
omg.gif
Hyh helvetti, kun on ruma! Mutta nyt kun oon useampia kuvia tosta (yhdenistuttavasta) mallista nähnyt ja silmä/t laitteeseen tottuneet, niin sehän on oikeestaan aika komea! Mutta se Rocker C-mallin satulan alta nostettava takajakkara on kyl karmee, vaikka ideana ihan hyvä....

"Tavallisen" Rockerin koneen ja muiden osien pinnoitus on hienon näköistä. Tulevat varmaan jo nyt syssyllä koeajoon. Täytynee käydä toteamassa ulkonäkö livenäkin ja onko ajettavuus niin hyvä kuin olen lukenut sen olevan...

hmh.. softail deuce, on vaan erilainen satula ja takalokkari pultattu swingiin kiinni, sitten myyvä nimi. se satula on kyllä vähän turhan silmäänpistävä. vähemmän kiltisti sanottuna, ruma.

No joo, on Deucessa saman näköinen tankki... Akseliväliä Rockerissa enemmän, keula 49 millisillä putkilla ja loivemmassa kulmassa, 240 takarengas jne. Mutta komee se on Deucekin!

pitäis vierestä nähä se laite niin tietäis onko se rumempi luonnossa kuin kuvissa..
biggrin.gif

Ensivilkaisulla se oli hmm.. omituisen näköinen, mutta se takasitsihän on normaalisti kuskin penkin alla piilossa, joten se onkin.. siis sittenkin hieno. Ja mun edellinen suosikki oman Dynan lisäksi olikin juuri Deuce ja sitten vaikka risukeulalla..

Useammasta kulmasta katseltuna aika mainion oloinen luomus kummiskin tuo Rocker. HD:n nettisivun 360 asteinen lookaround on aika havainnollistava ja hyvä keksintö.

Nostaisin hattua HD:lle siinä mielessä että ovat saaneet aikaiseksi jotain tuoretta cruiseririntamalle, kun vaan muutkin uskaltais. Jos olis ylimääräistä rahanpaskaa niin tuo vois olla kiva kaupunki/lähialue ajokki, mutta köyhän on turha pullistella...
tounge.gif

Back