• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rocket III tapaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b1200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siellähän oli raketteja iso rivi!
033102beer_1_prv.gif

Olen luullut, ettei edes koko Suomessa ole noin montaa trumppaa..

ei taida olla varsinainen nuoriso pyörä tuo roketti ainakaan noiden kuvien perusteella
tounge.gif

Hienoja laitteita!
bowdown.gif

Eipä taida nuorisolla(tai kaikilla vanhemillakaan immeisillä) olla moisiin pyöriin valuuttaakaan riittävästi hankintaa aatellen...
tounge.gif

Suomessa on maailman suurin Rocket III -tiheys suhteutettuna moottoripyöräkantaan.

Ruåtsalaisen MC-Xpress versio luovutti takarenkaalle 270 heppaa ja 400 nm

Kuulin et 40 olis ilmoittautunut. Toi turbo Rocketeer olis kiva nähdä ja kuulla livenä.
thumbs-up.gif

Virallinen lasku tuotti paikalle 45 rakettia ja immeisiä oli 70+ eli aika määrä porukkaa oli paikalla.
Oli muuten komee katella jonon hännillä kun edessä reilut 40 kohtuullisen kokoista mopoa painaa parijonossa.

Ja se ruotsin pojan turbo.... huh huh kortti säilyis ehkä 2 ja puoli sekunttia  
bowdown.gif
nytkin on vähän vaikeuksia
wink.gif

Eikä me kaikki niin vanhoja olla, tai ainakin mieleltään nuoria.

Ihmeen vähän vaan näkee rakennettuja raketteja? ei sattuis kellään olemaan kuvia jemmasssa. Ite en orkkis kunnossa ainakaan kovin kauniina tota mopoa pidä vaikka triumppi mies olenkin
smile_org.gif

Joku päivä.. vielä joku päivä..
inlove.gif

ps. oon alta viiskymppinen, oonko iha kreizi?
crazy.gif

Ihmeen vähän vaan näkee rakennettuja raketteja? ei sattuis kellään olemaan kuvia jemmasssa. Ite en orkkis kunnossa ainakaan kovin kauniina tota mopoa pidä vaikka triumppi mies olenkin
smile_org.gif
Rocketista ei voi käyttää sanaa kaunis se on jotain muuta silmää miellyttävää kuitenkin. Homokyykyt ovat kauniita kuin karamellit ja sen takia ilmeisesti ovatkin niin homojen suosiossa
tounge.gif

Ei ole juuri rakenneltuja R3:sia näkynyt. Johtuu varmaan siitä, että se on lähes täydellinen jo tehtaalta tullessaan. Mutta jotain omaa siihen pitäisi saada.

Hieno tapahtuma näköjään. Valitettavasti itse en päässyt tulemaan. Toivottavasti ensi vuonna on mahdollisuus.
bowdown.gif

Mahtoiko rocketti rockkarit käydä ajelulla länsi-uudellamaalla fiskarsissa, ajelin siitä ohi ja ainakin 15 rockettia oli parkissa.

Jep oltiinpa hyvinkin fiskarsissa sumpilla, koko viikonlopun ajoiksi tuli reilut 500 km ihan tapahtuman lenkkejä molempina päivinä plus siirtymät turkuun/turusta. Sunnuntaina oli vaan huomattavasti pienempi porukka liikkeellä, kaikki ei selvinneet illallisesta
033102beer_1_prv.gif

baaa.gif
Huudellaan nyt sitten tänne, sain juuri rekisteröityä itseni. Turussakin olin mukana. Jussipaita ja kaikki...

Siellä varmaan oli puhetta keskimääräisestä kilometrimäärästä kaudelle??

Mitähän toi tehohirmu kuluttaa?

Virallinen lasku tuotti paikalle 45 rakettia ja immeisiä oli 70+ eli aika määrä porukkaa oli paikalla.
Oli muuten komee katella jonon hännillä kun edessä reilut 40 kohtuullisen kokoista mopoa painaa parijonossa.

Ja se ruotsin pojan turbo.... huh huh kortti säilyis ehkä 2 ja puoli sekunttia
bowdown.gif
nytkin on vähän vaikeuksia
wink.gif

Eikä me kaikki niin vanhoja olla, tai ainakin mieleltään nuoria.
Olikos muuten "Ozzy" paikalla...eräs värikäs persoona Kotkan suunnalta ?.
tounge.gif

Siellä varmaan oli puhetta keskimääräisestä kilometrimäärästä kaudelle??

Mitähän toi tehohirmu kuluttaa?
A) 1. Kesä, joten intoa on riittänyt. Kaikki arkiajot + 1 pitempi reissu Itävaltaan (5000km) yht. 18.000 km

B) Kulutus ollut mulla n. 6,5 - 8.5 l/100km, riippuen kahvan asennosta ;)

Viimeisin tai sitä edellinen TM, oli Rocketti vertailussa.

Back