Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään tarkkaa siellä kun ottaa ne ostoskoriin ja kertoo mihin pitää lähettää niin siihen tulee muistaakseni mitä lähetyskulut on, kerran meinasin tilata vanhaan pyörääni sieltä kamoja.Onko sulla mattih tietoa minkäverran tulee kuluja tuolta newBonneville putiikista. Näytti olevan laukut Rockettiin 440 taalaa.
Ne on kyllä hienot jos tykkää....Mites noi Corbinin beetlebagit?
Onko tämä se kaskela racing teamin kaveri? Vai meneekö mulla nimet sekasin...laukkua ja rengasta sekä ykköluokan huoltoa
löytyy hesasta malmilta
osoitteessa:www.mjl-huolto
MATTI JÄRVINEN P. 0400 877 652![]()
Kiitosta vaan, tämä oli hyvä tieto! Itse olen arponut Vartexin ja klickbagin välillä, nyt näyttäis vaaka kallistuvan Klickbagin suuntaan. Viime kesä meni tankkilaukun ja selkärepun kanssa. Lisäksi kun käytin ajoittain avopottaa ja tuppas välillä ohituksissa kyyneleet silmiin... Eli oletus olisi että ne ajo-ominaisuudet vähän paranisi. Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...Mun mielestä ne klicbagit oli vaan aika fiksusti tehty siinä on laukkujen kahva semmonen musta muovi ja se on siinä takareunassa niin että ne saa molemmat laukut samaan lapaseen, reissussa kun laukut ottaa mukaan niin toisessa kädessä on kumminkin jotain muuta, kypärä tms. rojua, niin aika kätevää jos ne kassit saa helposti. Kannattaa ainakin kattoa mitä tykkää.
Laitoin tossa joulukuun pimeinä iltoina, kun piti paeta talliin, sen flyscreenin ja voin kertoa kunhan kelit paranee elikkä lumet lähtee täältä lounaisnurkalta miltä sitten tuntuu ajella. Se kuulemma ottaa pahimman painon pois rinnuksilta eihän se niin hyvä oo kun kunnon pleksi mutta aika paljon tyylikkäämpi.Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...
Joo, tuo Fly screen on mielessä itselläkin. Pyörän ulkonäkö pysyy vielä aika sporttisena. Puheitten mukaan se nostais kuulemma matkanopeutta muutamalla kymmenellä km/h:ssa. Tällä hetkellä n 100 km/h menee vielä jotenkin mukavasti, 120 tuntuu jo hieman rempomiselta, pitkä ukko -> pitkä selkä...Laitoin tossa joulukuun pimeinä iltoina, kun piti paeta talliin, sen flyscreenin ja voin kertoa kunhan kelit paranee elikkä lumet lähtee täältä lounaisnurkalta miltä sitten tuntuu ajella. Se kuulemma ottaa pahimman painon pois rinnuksilta eihän se niin hyvä oo kun kunnon pleksi mutta aika paljon tyylikkäämpi.Se ihmislaskuvarjona oleminen loppunee vasta kun hommaa jonkun pleksin...
Onhan se just sama kaveriOnko tämä se kaskela racing teamin kaveri? Vai meneekö mulla nimet sekasin...laukkua ja rengasta sekä ykköluokan huoltoa
löytyy hesasta malmilta
osoitteessa:www.mjl-huolto
MATTI JÄRVINEN P. 0400 877 652![]()