Rosterin taivutusta pääkaupunkiseudulla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessu75
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hessu75

New member
Ei osunna HAKU- toiminnolla, tai sitten mä en vain osaa.

Äniwei,

Ajattelin tehdä hiljaksiin tuohon Rexiin high rise putken ja pataraudasta hepailla mallin.
Sen kanssa sitten rosteria taivuttavaan pajaan. Mutta, missä semmoinen voisi olla Stadin lähistöllä?
Ois hyvä, jos vaikka olis siellä kanssa tarpeeksi paksua seinämävahvuutta suoraan tarjolla, ettei tarvinne sitäkin etsiä itse.

-Hessu-

Melkein kannattaa tehdä niin että heppailet sen mallin ja olet yhteydessä Marteliukseen Siellä voivat tehdä putken sulle ja heiltä tulee materiaalitkin

Melkein kannattaa tehdä niin että heppailet sen mallin ja olet yhteydessä Marteliukseen Siellä voivat tehdä putken sulle ja heiltä tulee materiaalitkin
Juu,

Näin tuolta muilta foorumeilta kanssa löysin tietoa.
Nyt vain rälläköimään tallille ja MIGillä räkimään.

Eikös Martelius tee sitten alkupäähän sen levityksen, että saa kiinni putken kollektorin päähän?

Prkl, taitaa olla mulla tallilla vaan liian paksuseinäistä patarautaputkea.
Onko kellään kokemusta esim Motonetissä myytävistä putken pätkistä? Onko siellä edes mopoihin sopivaa halkaisijakokoa?

-Hessu-

Juu,

Näin tuolta muilta foorumeilta kanssa löysin tietoa.
Nyt vain rälläköimään tallille ja MIGillä räkimään.

Eikös Martelius tee sitten alkupäähän sen levityksen, että saa kiinni putken kollektorin päähän?

Prkl, taitaa olla mulla tallilla vaan liian paksuseinäistä patarautaputkea.
Onko kellään kokemusta esim Motonetissä myytävistä putken pätkistä? Onko siellä edes mopoihin sopivaa halkaisijakokoa?

-Hessu-
Motonet tai joku muu autotarvike liike joka myy niitä teiniDX rakenna itse putkia... Varmaan joku 2" ränni on aika lähellä totuutta... Ja tekevät Marteliuksella sen levityksen siihen alkuun

Melkein kandee ostaa sitä rosteria ja vetää se migillä heftiin.. ne voi sitten laikattaa ne migin pisteet irti kun viet hitsattavaks..

Rosterikamaa löytyy ainakin: Hanakat ja Tilaus oy (myös hitsaa yms. duunit)

Oolsprait,

Eipä tuo teiniDX putki ole kuin mallausta varten
biggrin.gif

Eiköhän siitä jotain tuu, muutakin kuin sanomista...

-H-

Melkein kandee ostaa sitä rosteria ja vetää se migillä heftiin.. ne voi sitten laikattaa ne migin pisteet irti kun viet hitsattavaks..
On vain niin hiton vaikeaa löytää rosteria. Ei jaksa alkaa soittelemaan ja ajelemaan pitkin Uuttamaata sen perässä.

Jos Martelius tekee mallin mukaan, niin se on mulle riittävä. Ei voi n. metrin pituinen taivutettu rosteriputki maksaa paljoa siellä.

-H-

EuroStainless Tikkurilassa tekee kanssa rosteriputkia... ainakin autoihin jos ei muuten!!
biggrin.gif
Mutta tekee ne kyllä ihan tilaustyönäkin... ainakin mulle olis tehny muutama kesä sitten!!
tounge.gif

paikalliset romuliikkeet niitä ole aina käyttänyt,ja mys kun jaksaa
penko sieltä myös löytää,jokainenha tietää että "romppareilla" tuo palvelu ei ole aivan parasta.
crazy.gif

Back