Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JOvvain...Mun mielestä paras ajankohta Euroopassa pörräämiseen, ei oo ruuhkia ja majapaikoissa aina tilaa.
On Euroopassa muutakin nähtävää kuin PassojaAinoa piiiitkä miinus tulee siitä että kaikki passot ei tietenkään ole vielä tuolloin ajettavissa eli joutuu karttaa lukemaan hiukkasen tarkemmin...![]()
Menee helposti kolmessakin, jos pelkästään Venetsia siintää kiikarissa. Mä kärsin Saksan läpiajorangaistuksen heti ekana yönä, kun laiva tuli rantaan iltayhdeksän aikaan. Siinä kauaa ei nokka tuhise kun on jo Itävallassa. Alppien ja Dolomiittien jälkeen ei olekaan enää kuin tasaista ja suoraa Italian baanaa Adrianmeren rannalle.4 päivää taitaa olla aika passeli aika tuohon alle 1400 km matkaan, tarkoitus mennä suorinta tietä, vai olisko vaihtoehtoja?
Kulkupelinä ilmeisesti Harrikka joten autobaanalla ei vedetä miljoonaa... silti 4 päivää riittää mainiosti, matkaa on alle 1500km.Venetsiaan ja siitä kreikan super rallyyn.
Onkos siellä välillä paljon maksullisia teitä?
Alppien yli vai tunnelia pitkin?
Alpeilla taitaa olla viileää..
Vitsi ku tulee kyssäreitä, oon niin uuno![]()
Pari päivää sanosin minäkii et tuohon menee sillee mukavan letkeesti. Tosin jos haluaa kattella kaikkee (Lue: mamma matkassa) ni 4 päivää menee komiasti1Eipä tuohon kohtuudella 4 pvää saa kulumaan jos ei jo puoliltapäivin pysähdy jonnekin kortteeria kyselemään...
, menee pariin päivään helpostikin jos aamulla lähtee P-Saksasta ajelemaan..![]()
![]()