• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RS 250 ´97

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pasi1
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pasi1

New member
Esitelläänpäs nyt sitten tuokin kun oma pyörä on jo tullut esiteltyä.

Tuollainen tuli ostettua vaimokkeelle pari kesää sitten ja nyt on pyörä pistetty osiksi tarkoituksena maalata se uusiksi ja tehdä koneremppa kun lapinpolttajat oli päästäneet hienon mopon hieman huonoon kuntoon. Ja saapahan senkin nyt sitten iskuun tulevia ratapäiviä varten.

Tuossa linkki jossa moposta kuvia. Kuvei

Kuvia tulee lisää sitä mukaan kun saan rojektia etenemään.

Tuo on kyllä nätti pyörä. Minkä kokoinen ukko tuolla mahtuu ajamaan? Vai onko pyörä pelkästään vaimokkeen käytössä?

Tuo on kyllä nätti pyörä. Minkä kokoinen ukko tuolla mahtuu ajamaan? Vai onko pyörä pelkästään vaimokkeen käytössä?
Itse olen ~183cm ja 78kg ja kyllä sillä mahtuu ihan mainiosti ajamaan.
Ei se nyt ihan pelkästään vaimokkeen käytössä ole... enempi minä siihen kilometrejä ajelen.
cool.gif

Minun mielihaluni tuo pyörä oli silloin kun sitä valittiin. Vaimokkeen toive oli ainoastaan, että pyörä on kokokatettu sporttipyörä.

No niin tänään sitten tuli vihdoin ja viimein uusi kampiakseli kyseiseen mopoon ja saatu jo paikalleenkin.

Ensimmäisen kun tilasin olivat kuljetuksessa potkineet sen toisen veivin vinoksi kuten tuolta kuvista voi käydä katsomassa. No onneksi AF1 Racingissa oli hyvää palvelua ja lähettivät minulle uuden ja hyvittivät jopa kuluista joita siitä aiheutui. Ei voi kun ihmetellä noin asiallista ja hyvää sekä nopeaa palvelua.

Katteet saatu jotakuinkin maalattua joitain tarroja vielä pitää laittaa ja jos viikonloppuna saisi jo ekat savut koneesta. Vielä uupuu sitten teräspunosjarruletkut ja ohjausiskari. Sitten vielä kasaus ja ratapäiviä odottelemaan.

062802jumpie_prv.gif

Kuvia taas lisää kun etenee.

Hiano mopo teil!  
buttrock.gif
Miten yleinen/harvinainen on RS250 Suomessa? Esim. NSR250 on vissiin 2 kpl Suomen maalla
biggrin.gif
Mututietoa.

aika hyvin pelattu, vaimo haluaa kokokatetun katupyörän, ja sää ostat ratapyörän itselles....

Jaahans, nyt on saatu katteet kines ja ohj.iskarin kiinnikkeet tehtyä ja mopotin on ajokunnossa.

Vielä vahausta ja puhdistusta sekä tarrat kylkeen niin se on siinä.

2008%5C04%5C29%5Cbikepics-1271190-800.jpg

2008%5C04%5C29%5Cbikepics-1271193-800.jpg

Tuolla vielä enempi

kuvei

Back