RSV 04-> Airbox ja ilmakanavakimppa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jopi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jopi

New member
Laitetaan ilmoitus tännekin:

Löysin tekijän, jonka kanssa on tarkoitus askarrella 05 Factoryyn suurempi ilmaboksi ja imukanava hiilikuidusta. Kun muotit on tehty, voi ne tehdä tietty lasikuidustakin.

Tarkoituksena olisi suurentaa ilmaboksia alspäin sylintereitä kohti. Alkuperäinen ilmansuodatin on tarkoitus säilyttää tai korvata se saman tyyppisellä, suuremmalla tarvikesuodattimella. Ilmaboksin kantena käytetään tankkia.

Kimppaan on ilmoittautunut minun lisäkseni kaksi henkilöä, joten kauheata konkurssia tuosta ei pitäisi tulla.

Hei!

Onnistuiko imukanava+airboxi?

Minulla on ajatuksena sebimoton ilmeisesti vastaava "valmis" tuote.

Siihen liittyen kysymys flapper valven solenoidista lähtee kolme letkua ramairiin (flapper+kaksi muuta). Minulla ei ole oikein käsitystä mikä näiden kahden muun letkun tarkoitus, jotka menevät ramairin alla olevaan ramairiin integroituun koteloon? Tasaavatko ne painetta?

Ajatuksena on voiko solenoidin poistaa ja mistä asti sen voi poistaa kun näille ei sebimoton tuotteessa ole mitään osoitetta.

Aihetta sivuten, onko kukaan laittanu tota milleen tai tuonoon? http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=754

Itelle tuo tuli laitettua kun halvalla ebaysta sai. Jännittää vain auttaako tuo mitään.. Ei ole oma mopo vielä edes käynti kunnossa niin ei päässy käyttelemään..
Mulla oli Tuonossa vähän aikaa. Mun yksilö ei jostain syystä tykännyt tosta avarammasta töttöröstä vaan alkoi vilkuttaa moottorin häiriövaloa jossain +6000rpm:llä.

Aihetta sivuten, onko kukaan laittanu tota milleen tai tuonoon? http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=754

Itelle tuo tuli laitettua kun halvalla ebaysta sai. Jännittää vain auttaako tuo mitään.. Ei ole oma mopo vielä edes käynti kunnossa niin ei päässy käyttelemään..
Mulla oli Tuonossa vähän aikaa. Mun yksilö ei jostain syystä tykännyt tosta avarammasta töttöröstä vaan alkoi vilkuttaa moottorin häiriövaloa jossain +6000rpm:llä.
Laitoin omaan Tuonoon aikanaan tuon "snorkkelin" ja pelas ja kuulosti hyvältä(imuäänet) jotenkin tuntui rivakammalta ainakin perstuntumalla. Olikos se EFI-valo tuon "snorkkelin" vaihdon jälkeen vai niiden kiihd.suppiloiden vaihdon jälkeen? Jotenkin muistelisin sellaista.

Olikos se EFI-valo tuon "snorkkelin" vaihdon jälkeen vai niiden kiihd.suppiloiden vaihdon jälkeen? Jotenkin muistelisin sellaista.
Olet muuten oikeassa, se alkaa tällä ikää jo muisti pätkiä....
tounge.gif

EFI-valo tosiaan alkoi vilkkua tuolla avarammalla snorkkelilla+lyhyillä imusuppiloilla, pelkällä snorkkelilla ei ongelmia.

Back