• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

RSV Millen varaosia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rixu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rixu

New member
Moi,

joku kateellinen äpärä katkoi viikonloppuna 2003 Millestä oikean peilin ja nyt on hakusessa uusi, mistä tällaisia kannattaisi kysellä?

Jos jollakin on kotona ylimääränen niin huudelkaahan, kiitti!

Rixu

Moi,

joku kateellinen äpärä katkoi viikonloppuna 2003 Millestä oikean peilin ja nyt on hakusessa uusi, mistä tällaisia kannattaisi kysellä?

Jos jollakin on kotona ylimääränen niin huudelkaahan, kiitti!

Rixu
Mulla voisi yksi peili löytyäkin. Pitää tarkistaa tallilta ja pitäisi olla täysin iskemätön ja vielä oikealle puolelle kuskista katsottuna. Eihän tuossa 2003:sessa vielä ole niitä vilkkuja integroituna peiliin?

Moi,

ei ole vilkkuja integroituna peiliin 2003 vielä. Ois vallan mainio juttu jos löytyisi ylimääräinen peili. Paa viestiä vaan ku tiiät mitä löytyy, kiitti!

Rixu

Moi,

ei ole vilkkuja integroituna peiliin 2003 vielä. Ois vallan mainio juttu jos löytyisi ylimääräinen peili. Paa viestiä vaan ku tiiät mitä löytyy, kiitti!

Rixu
Pitäis olla noin tunnin sisällä tiedossa enemmän.

EDIT: Olen kyllä täysin 100% varma että minulla jossain on yksi Aprilian oikean puolen peili, kun en vaan nyt tiedä missä niin ei paljoa lohduta.

Kannattaa varmaan Nakkilan Pyörästä&Moposta kysellä varaosaa.

No voi harmi, kiitos nyt kuitenkin teaseristakin
smile_org.gif
Huutele ihmeessä vaikka privaviestillä jos sattuu peili vastaan hyppimään!
eek.gif

sport05.gif

Tuosta vaikka:
<a href="http://cgi.ebay.com/LOOK-GENUINE-APRILIA-RSV1000-RSV-1000-MILLE-RH-MIRROR_W0QQitemZ200216737382QQihZ010QQcateg
oryZ78417QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp1638Q2em122" target="_blank">Ebay</a>

Joo näin ton peilin kanssa, pitää varmaan kohta ihan rekisteröityä Ebayn käyttäjäks, prkl
cool.gif

Hei
Mulla on varmaan vanhakoppasen millen peilejä joutavana.

Vieläkö tarvit?

Olikin aina vanha topickki ;)

No jos joku tarvii niin uskoisen, että pari peliä on joutavina tallin syövereissä

-03 malliseen Milleen olisi peiliä tarvis (oikea puoli) jos löytyypi
smile_org.gif

Saman puolen vilkkukin tai sen kansi olis haussa.

Kiitti kuvista vaan kun nyt asiaa kunnolla tutkin, niin ongelma ei olekaan itse peilissä vaan tuossa allaolevassa nivelessä.

korvake.jpg

Löytyisikö tähän rakaisua
nixweiss.gif

Back