• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Rukka SRO-Anatomic,kokemuksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tiiikeri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tiiikeri

New member
Aikeissa olisi ostaa ko. puku, nyt kaipaisinkin todellisia käyttökokemuksia, että onko hyvä ja hintansa arvoinen puku?

Tuon hintainen puku ei ole koskaan hintansa arvoinen, paitsi jos se todistettavasti pelastaa henkesi...
smile_org.gif

Heh, jotenkin arvasin, että tosta hinnasta tulee puhetta...
wink.gif

Mutta jos sais kuitenkin niitä käyttökokemuksia, hinnasta on turha keskustella, tiedän itsekin, että puku on hinnakas. Mut ei oo kyl ton ostoksen jälkeen ihan heti ensi kesänä tarkoitus ostaa uutta pukua, joten perustelen itselleni sitä pitkäaikaisena sijoituksena
withstupid.gif
...

Mun kropalleni sopivia lyhyitä housuja en saanut, mutta hommasin rotsin keväällä. Siitä lähtien en ole muuta MP takkia käyttänyt. Kilsoja sillä on kohta 20.000 koti- ja ulkomailla, helteessä ja rankassakin sateessa. En pysty tähän moitteen sanaa kirjaamaan, koska se on paras rotsi mitä mullon ollu. Lajissaan kuudes.
smile_org.gif

Jos massi kestää ja saat itsellesi sopivan puvun, niin osta pois !
062802moto_prv.gif

Mulla oli, mutta myin pois TÄLLANEN SRO

En tykännyt nimenomaan tuossa jutussakin mainitusta syystä:
"SRO on hieman jäykän oloinen, jotenkin haarniskamainen"
Jos tuon suoraan sanoisi, niin se on todella jäykkä ja tunne on kuin olisi haarniska päällä - vaikka haarniska on jäänytkin kokeilematta. Lisäksi se oli julmetun painava ja aivan helvetin kuuma hellesäällä. Hyviäkin puolia toki löytyy ja niistä voit linkin takaa löytyvästä jutusta.

Suosittelen kokeilemaan ja testaamaan kaikessa rauhassa, ettei tule tehtyä väärää (kallista) hankintaa.
Niin, tuo arvosteluni on tosiaan vain minun mielipide, joku varmasti on ja saa ollakin täysin toista mieltä.

Mulla oli, mutta myin pois TÄLLANEN SRO

En tykännyt nimenomaan tuossa jutussakin mainitusta syystä:
"SRO on hieman jäykän oloinen, jotenkin haarniskamainen"
Jos tuon suoraan sanoisi, niin se on todella jäykkä ja tunne on kuin olisi haarniska päällä - vaikka haarniska on jäänytkin kokeilematta. Lisäksi se oli julmetun painava ja aivan helvetin kuuma hellesäällä. Hyviäkin puolia toki löytyy ja niistä voit linkin takaa löytyvästä jutusta.

Suosittelen kokeilemaan ja testaamaan kaikessa rauhassa, ettei tule tehtyä väärää (kallista) hankintaa.
Niin, tuo arvosteluni on tosiaan vain minun mielipide, joku varmasti on ja saa ollakin täysin toista mieltä.
Hmm...sulla on ollut tuo edeltävä SRO. Lieköhän jutussa mainitut toivomukset jo korjattu tuohon uuteen SRO anatomic-malliin. Mielenkiintoista katsoa. Viime viikonloppuna kävin sovittelemassa sitä päälleni ja kyllä istui hyvin.Vähän jäykähkö, mutta luullakseni opin sen kans elämään...Katsotaan nyt sitten, millaiseen hintaan tuon nettona sais? Tuntuu vaan, että ei pukua tule ainakaan täältä PK-seudulta ostettua, kun alennukset pyörii max.10% tietämillä. Ehkä pitäis kysyä tarjous tuolta Veljekset Siltalalta...

Ite tässä arvon, että ostaisko järkkärin vai Armaxin (itseasiassa kumpaankaan ei olisi varaa
tounge.gif
) ja sekin on jo ihan vi*un arvokas, saati että laittaisi melkein tonnin lisää
crazy.gif

Mielestäni ei perkule voi olla niin paljon parempi.

MULLA LÖYTYY TUOLLAINEN TAKKI SRO ANATOMIC JA VOIN LÄMPIMÄSTI SUOSITELLA. EI OLE PALJON TULLUT AJELTUA ENÄÄN NAHKATAKILLA ( OKEY VÄHÄN MATKAMOTORI FIILIS ).
TOIMII NIIN SATEELLA KUIN LÄMPÖISELLÄKIN. PARAS OSTOS JONKA OLEN OSTANUT MOPOILUUN.
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia tähänastisista kommenteista, näyttäis ihan tyytyväistä porukkaa olevan tuohon Rukan asuun.

Hmm...sulla on ollut tuo edeltävä SRO. Lieköhän jutussa mainitut toivomukset jo korjattu tuohon uuteen SRO anatomic-malliin. Mielenkiintoista katsoa. Viime viikonloppuna kävin sovittelemassa sitä päälleni ja kyllä istui hyvin.Vähän jäykähkö, mutta luullakseni opin sen kans elämään...Katsotaan nyt sitten, millaiseen hintaan tuon nettona sais? Tuntuu vaan, että ei pukua tule ainakaan täältä PK-seudulta ostettua, kun alennukset pyörii max.10% tietämillä. Ehkä pitäis kysyä tarjous tuolta Veljekset Siltalalta...

Juuri tänään sain oman SRO:n. Toimitus RM-Heinon kautta kesti noin viikon, puvun takki tuli Portugalista, housut löytyi Suomesta. Puvun ovh hinnasta tuli 20% pois ilman sen kummempaa vänkäämistä. Hintahan silti edelleen suolainen, mutta mitä sitä ei nyt turvallisuuden ja mukavuuden vuoksi olisi valmis maksamaan!  
wink.gif

Takana nyt testiä vähän vajaa sata kilometriä vesisateessa.

Puku istuu päälle hyvin tiiviisti ja luo tukevan luontevan ajoasennon. Itseäni ei tuolla aiemmin mainittu haarniskamaisuus haitannut, tosin pituutta 193m, joten ei varmaan niin jäykän oloinen kuin lyhyemmille.

Nykyisessä versiossahan on Outlast vuori joka tuntui itsestäni ihan hyvältä. Myös tiivis pintamateriaali laminoituine gore kalvoineen piti pinnan kuivana ja lenkin jälkeen (vain kevyt ravistus) ei valunut pisaraakaan lattialle 
bowdown.gif

Myös integroitu kaulasuoja tuntuu hyvälle.

Mutta kuten tuossa aiemmin ketjussa mainittu, niin nämähän ovat vain subjektiivisia käsitteitä.

Toivottavasti en ikinä joudu testaamaan hienojen APS- suojien toimintaa, mutta mukava tietää että ne ovat paikallaan.  
sport05.gif

ps. Ainoa "moitittava" asia minkä toistaiseksi olen huomannut on, että takin sisävuoren hihat saisivat olla kiinni vetoketjulla kuten housuissa. Nyt noissa hihoissa on nappikiinnitys ja ainakin tällaisella isokouraisella kaverilla saa pelätä että sisävuori tulee nappeineen hihasta ulos, kun riisuu takin  
crazy.gif

Back