rushiin uudet sisukset

Tyhymä!

New member
No joo pitäis russinputkiin tehdä uudet sisukset ku vanhat ei paljoo vaimenna.
Onko kellään mitää hyviä ideoita kuinka ne tekis?
Eka versiossa mulla oli noin halk.1.5 tuuman 4mmreikäputki jollain *askalla villalla mutta se ei vaikuttanu kovin hyvältä.
Nyt olis oikee akrapovin villaa mutta se reikäputki...?
Kertokaa jos on tietoo...
Ja jos joku käskee käyttämään hakua niin kysyn omistatko suksia !!!

Vastaanpa itselleni: Harrikassa suoraputki on aina suoraputki! Mutta ainahan maailmaan ääntä mahtuu,ainakin seuraavaan ratsiaan asti..
nixweiss.gif

Jatkan taas yksin puhelua.
Täällä ei näytä paljoo putken rakentelioita olla  
nixweiss.gif

Rahamiehet ostaa uusia kaupasta...
Sanonpahan vaan että oikee villa autto tässä asiassa.

oikein hyvä että ostit "oikeata" villaa?kerrpooa meille tiedon janoisillekkin mitä se oikea villa on,kun aina luulin että se villa kuin villa riittää sielä änärin sisällä saatikka paljonko maksoit siitä paremmasta villasta.

Onhan noita putkia tullut värkättyä, huiluina olen käyttänyt stormilta löytyvää yleishuilua, maksaa muistaakseni luokkaa 15 euroa kipale... Ei tarvi olla kummonenkaan rahamies ja noissa tulee villat mukana. Tosin evola kyllä tahtoo polttaa ja puhallella villat mäelle suhteellisen nopsaan...

Kantsii laitaa sinne huilun alkupäähän jonkun 10-15 sentin matkalle ympärille teräsverkkoa,jollain millin-puolentoista silmäkoolla,niin villat kestää paremmin.

Keraaminen villa vois noissa äänenvaimentimissa kestää. En tosin tiiä mistä tuota vois ostaa. Meillä tuota käytetään duunissa ja kestää yli tuhannen asteen lämpöä... Varsin tymäkkää tavaraa.
wink.gif

Nonnii tuleehan sitä kommenttia ku vähä potkii...
Kunnon villalla tarkotan akrapovicin naruvillaa.55eeroo paali.
Koko homma alko siitä kun naapuri uhkas ampua ku pitää mopo niin suurta meteliä.
Tein sitte alussa mainitsemani reikä putken alkuperäisten lähes reijättömien/villattomien tilalle ja käytin jotain karkasuuunin keraamista palovillaa mutta se oli sellasta höttöö että oli viikossa pitkin tietä...
Tässä vaiheessa olisin vihjeitä tarvinnu mutta tosiaan pelkkä villan vaihto tais riittää.
No laitoin mä sinne vielä "lihamyllynsihdit"ettei mee saabin antenni läpi
biggrin.gif

Back