• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ruusuja Teuvo Rietzille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja xj650t
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

xj650t

New member
Tulipa tuossa käytyä Teuvon purkaamoon tutustumassa , vaikka sopivia osia ei ollutkaan niin miellyttävä kuva Firmasta jäi...

Kiitos ja toivotaan onnea suomen pienillä markkinoilla!!!

062802jumpie_prv.gif

Ruusuja minultakin, viime kesänä tarvitsin osaa, joka alkuperäisenä olisi maksanut yli 120 € ja häneltä sain lähes uuden osan ½ -hintaan joka tuli minulle postitse kolmessa päivässä ja se sopi paikalleen sen kun vain vaihdoin.

Jep! Mukava tyyppi ja löyty edellis syksynä startin ratas tohtoriin paljon uutta halvemmalla hinnalla.
bowdown.gif

No niipäs,mahtava palvelu Teuvo Rieziltä kohtasi minutkin,soitin kaatuma rautoja gsx1100-G -92;seen,Teuvo penkoi kokoajan puhelimeen puhuen jottei tullut pitkäksi odottavan aika ja n.5min niin johan löytyi,mittasi kiinnityspulttien välinkin jotta varmasti passaa eikä maksanut kuin 30€(uudet),lähetti postissa samana päivänä (postikulut 11.70€).eikä muuta kun printtas paikalleen kun tulivat pari päivää myöhemmin.
Ruusut Teuvolle täältäkin.....
biggrin.gif

MP Maailma eli kyseessähän on tuon niminen firma. Itseasiassa juuri toissapäivänä soitin ko. firmaan, mutta eipä ollut Teuvolla enään mitä olisin tarvinnut (eli oli jo saanut osat myytyä), mutta palvelu oli silti todella hyvää.
Toivottavasti kaveri pärjää, sillä kyseessä on kuitenkin pieni maa ja yrittäjiä on kuitenkin tuollakin saralla useita Suomessa

Oon tässä kuukauden sisää useampaakin eri osaa tarvinu teuvolta ja kaikkia olis löytynyt. Tänään kuitenki soitin ja kysäsin että löytyikö VFR:ään vapaakytkintä ja löytyihän sieltä. vähän ajetusta pyörästä koko setti 3 kertaa halvemmalla kun uutena.

Hattua nostan ja kumarran! Palvelu on asiallista ja eritoten asiantuntevaa vaikka taitaakin linjat käydä kuumana siihe suuntaan, senverta usein linjat varattuna!Mutta kyllä ekana Teuvolle soitan kun jotain osaa oon pyörään vailla!

Back