• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ruuvi renkaassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pevete
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pevete

New member
Torstaina töistä kotiuduttuani huomasin että takarenkaassa oli jotain ylimääräistä:

1308831938_230620111582-001.jpg

1308831466_230620111580.jpg

Onni onnettomuudessa että meni "sivusta" läpi. Rupesin miettimään, että kuinkahan pahasti olisi voinut käydä :P

Viimeksi muokattu:
Ei ne näköjään turhaan koulussa neuvoneet tarkistamaan renkaita ennen liikkeelle lähtöä. Huhuh
omg.gif

Heh..  mä löysin viimesyksynä takasesta tuommosen..

rengas.jpg

Hyvin pysy ilmat renkaassa talvisäilytyksen yli.

Nyt pitäs pikkuhiljaa ostaa jo uudet gummit alle.

Näkis samalla, mikä siellä oikeen pilkistää... naula vai jotain muuta.  
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif

Mulla kävi muutaman viikko niin, että naula sujahti kokonaan läpi sinne sisälle helisemään. (Samanlaisesta metzeleristä). Melko nopiaan tyhjeni. Onneks olin juuri suoralla tiellä. Ihmettelin kun rupesi pyörä täristämään ihan ihme tavalla ja perä tuntui tosi löysältä. Sitten pysähyin tarkastamaan tilanteen ja voi v*ttu...

Onni taisi olla, etten ollut missään nopealla mutkatiellä.

Itsellä meni vanha kumi muutama viikko sitten vaihtoon, kun ilma alkoi karata kovaa vauhtia. Torx-kanta vaan vilkkui  
sad_orig.gif

Onneksi en ollut missään pitkällä, vaan pääsin ajamaan tutun liikkeen pihaan ja kävelin töihin sieltä. Liikkeen auettua soitto ja uusi kumi järjestyi työpäivän loppuun mennessä. Vanha kumi kun oli jo sakkorajalla niin ei edes harmittanut  
tounge.gif

Back