S3 TORS

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja The Legend
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

The Legend

Tunnus suljettu
Tere,

Heitetäänpä tänne sellainen kysymys, että onko jollakulla jäänyt ylimääräiset TORSsit hyllyyn? Voisin olla kiinnostunut niiden ostamisesta, jos hinta asettuu molempia osapuolia tyydyttävälle tasolle.

Toinen vaihtoehto mitä olen miettinyt, on vakiputken modaaminen TORSia vastaavaksi, jonka joku täällä taisi jo tehdäkin? Löytyykö jostain kuvia modauksesta ja vinkkejä miten avaaminen on järkevintä suorittaa? Autotallista löytyy kyllä sorvia, jyrsintä, migiä, kompukkaa, jne, jotta homma kyllä onnistuu, joskin putken palauttaminen alkuperäiseen kuntoon ei taida sit enää onnistua helposti (?), jos vaikka katsastuspakko astuu jossain kohtaa voimaan.

Entä sitten ruiskun uusi kartta, mitä tuollainen päivitys huoltoliikkeessä maksaa ja kuinka käy takuun kanssa? Entä, onnistuisiko homma Tuneboyin kanssa (= lukea vanhat kartat muistiin, heittää oikea TORS 2008 kartan tilalle)? Ja oisko jollain sit sellainen softa täällä jo käytössä?

Vihjaatko vähän mihin vuosimallin Tripleen oot putkia hakemassa niin voi hankinta helpottua.

Ei kannata raiskata orggiksia.

Ruiskukartan päivitys liikkeessä 10 minuutin jobi. Ei vaikuta takuuseen.

Onnistuu myös TuneBoylla, mutta TuneBoyhin pitää ostaa rekisteröintikoodi jokaiselle pyörälle jolle sitä käytetään eli ei voi lainata vaan softaa kaverilta -> mee vaan sinne liikkeeseen päivittään se kartta jos et muuta aatellut TuneBoylla tehdä.

Mitä mahtavat pyytää päivityksestä? Varmaan sen 50€ vähintään...
Moro,

jotkut liikkeet päivittävät jopa ilmaiseksi, mutta kyllä siitä joutuu erillään jotain maksamaan..

Mulla ainakin päivitettiin softa ilmaiseksi muistaakseni penkityksen yhteydessä.

Mun allekirjoituksesta, kyseessä siis -03:n triple, löytyy linkki kuvaan missä näkyy oma modaus kollektorilta eteenpäin:

- Remuksen Grand Prix putki varustettu GPR:n high väliputkella
- Pönttöä lyhennetty 125mm ja se on käännetty 180 astetta aksiaalisesti.
- Ulostuloa muokattu virtaavammaksi, putkessahan on vakiona kiinteä "killeri"
- Sisäänmenoa muokattu GPR:n väliputkelle sopivaksi..

Eli ei se askartelu nyt ihmevehkeitä ja taitoja tarvitse, ihan normaali autotallipajassa onnistuu.. Temppu maksoi 60€:n väliputken ja uudet villat. Pahin homma tuossa mun putkessa oli ulostulon uudelleen kasaaminen killerin poiston jälkeen. Siinä tarvittiin ammattitaitoista tikkihitsaria.

- T -

mulla olis s3:sen torssit ylimääräisinä.250ekee?
Selvittelin tänään tota TORSien yhteensopivuutta eri vuosmallien osalta ja kuulemma lambdan paikka muuttui 2007 mallissa eteenpäin verrattuna vuoden 2006 ja siitä taaksepäin oleviin. Et mikäli nää sun putket on viime/tän vuoden mallista, ni heitä privaa ja sovitaan miten laitetaan eurot/putket kiertoon.

Selvittelin tänään tota TORSien yhteensopivuutta eri vuosmallien osalta ja kuulemma lambdan paikka muuttui 2007 mallissa eteenpäin verrattuna vuoden 2006 ja siitä taaksepäin oleviin. Et mikäli nää sun putket on viime/tän vuoden mallista, ni heitä privaa ja sovitaan miten laitetaan eurot/putket kiertoon.
Lambda vaihtui väliputkesta headeriin. Eli jos vaan väliputki loppuu kannujen suuntaan samoilla holleilla ja vaimentimien kiinnitysrauta passaa täkahäkkiin niin ei pitäisi olla Lambdan paikalla mitään merkistystä.

En oo siis käytännössä mallannut vanhoja TORseja 2008 mopoon.

2008 Arrowit ainakin kävi OK mun 2005 pyörään, mutta noissa ei oo hitsattu kiinnityspanta kiinteeksi.

mulla olis s3:sen torssit ylimääräisinä.250ekee?
Laitoin privaa!

Back