Lamaro
New member
Moi, olen uusi täällä joten älkää heti tuomitko kysymykseni laatua/järkevyyttä =)
Elikkäs olen lukenut täällä juttua melko paljon Ducatin sport malleista ja kyseinen menopeli kiinnostaisi melkoisesti!
Onkos tuossa 750 (esim. -99) eroa tuohon 620 (-04)?
Olin lukevinani että eroa ei juuri ole? pitääkö paikkaansa?
Aikaisemmat ajokokemukset perustuu cbr 600f -93 ja tämän alkukesän menopelistä z750 -04! Kiinnostaisi siis tietää 620:sen hv ja nm "viritettynä", eli siis putket vaihdettu, ruisku säädetty ja varmaanki ilmanputsari vaihdettuna!
Onkos tuohon 620 minkäänlaista tehokittiä? Jollain täällä on ilmeisesti 680 setti kiinni, paljonkos tuli tehoa lisää?
Meneekös ruisku 750 sylinterit, männät ja muut suoraan kiinni 620:seen, vai eroaako alakerta jotenkin?
Onnistuukos tuollaiseen koko motin vaihto vaikka jostain m900 vehkeestä?
Kysymyksiä paljon, melko turhiakin, mutta arvostaisin jos joku jaksaisi vastailla niihin?
Kiitos ja anteeksi!
Elikkäs olen lukenut täällä juttua melko paljon Ducatin sport malleista ja kyseinen menopeli kiinnostaisi melkoisesti!
Onkos tuossa 750 (esim. -99) eroa tuohon 620 (-04)?
Olin lukevinani että eroa ei juuri ole? pitääkö paikkaansa?
Aikaisemmat ajokokemukset perustuu cbr 600f -93 ja tämän alkukesän menopelistä z750 -04! Kiinnostaisi siis tietää 620:sen hv ja nm "viritettynä", eli siis putket vaihdettu, ruisku säädetty ja varmaanki ilmanputsari vaihdettuna!
Onkos tuohon 620 minkäänlaista tehokittiä? Jollain täällä on ilmeisesti 680 setti kiinni, paljonkos tuli tehoa lisää?
Meneekös ruisku 750 sylinterit, männät ja muut suoraan kiinni 620:seen, vai eroaako alakerta jotenkin?
Onnistuukos tuollaiseen koko motin vaihto vaikka jostain m900 vehkeestä?
Kysymyksiä paljon, melko turhiakin, mutta arvostaisin jos joku jaksaisi vastailla niihin?
Kiitos ja anteeksi!