• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Saako yritykselle antaa risuja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pave.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Saako yritykselle antaa risuja? -

• Saa antaa

Ääniä: 0 0,0%
  • Ei saa antaa

• En uskalla ottaa kantaa

• Ääniä yhteensä
    0

Pave.

New member
Niin vai siirrytäänkö nykyään siihen, että vain ja pelkästään saa antaa positiivista palautetta, eli kaikki negatiivinen on kielletty!

On se ny vittu jos ei yrittäjät suostu katsomaan kun omista perseilyistään saa mainetta sen mukaan mitä on sorsinut.

Minä todellakin tulen antamaan suoran palautteen kaikesta toiminnasta jota koen asiakkaana. Jos ei firma sitä sulata, niin oma on soppansa. Ja jos joku mut vetää oikeuteen, niin siinä vaiheessa mun takatasku aukeaa ja vedetään sit sellaset konstit käyttöön että heikompaa hirvittää.

Kyllä mun mielestä PITÄISI saada antaa myös negatiivista palautetta, MUTTA kestääkö vastaanottava yritys sen, onkin sitten toinen juttu --> mahdanko siis uskaltaa antaa negaa, onkin sitten taas ihan toinen juttu...

Tottakai pitää saada antaa! Prkl!!
veryangry.gif
Muuten homma menee ihan reisille, jos firma ei saa yhtään kehittävää palautetta...

Tottakai pitää saada antaa! Prkl!!
veryangry.gif
Muuten homma menee ihan reisille, jos firma ei saa yhtään kehittävää palautetta...
Sepä se... Olet asian ytimessä itteasiassa, yrityksen pitäisi ottaa nuo RISUT kehitysehdotuksina... rakentavassa mielessä ja tehdä asioille jotain... edelleen rakentavassa mielessä

Kaikissa kaupoissakinhan on palaute laatikot, mutta kysymys kuuluu että tohtiiko niihinkään enää kirjotella negatiivista palautetta etteivät sitten videonauhalta katso ja pistä syytettä tulemaan kun olet antanut pulla tiskin pirkosta huonoa palautetta
033102ass_1_prv.gif

Kaikissa kaupoissakinhan on palaute laatikot, mutta kysymys kuuluu että tohtiiko niihinkään enää kirjotella negatiivista palautetta etteivät sitten videonauhalta katso ja pistä syytettä tulemaan kun olet antanut pulla tiskin pirkosta huonoa palautetta
033102ass_1_prv.gif
Kylmaar... se palaute on annettu ns. luottamuksella, tarkoitan siis että ei ole annettu suuren yleisön läsnäollessa... Noihin olen aika usein jättänyt ja tulen jatkossakin jättämään, MYÖS positiivista palautetta

033102ass_1_prv.gif
Ainakin kirjoitettava noikin hanskat kädessä ettei jää sormenjälkiä
wink.gif
wink.gif

entistä kovempaa, entistä enemmän ja entistä likaisempaa
mad.gif
Suomalainen on siitä vitt*mainen ihminen, että jos sitä sorretaan, niin se vain saa lisää vettä myllyyn.. Jos kerta helvettiin ollaan tässä menossa, niin mennään sitten ryminällä
062802moto_prv.gif

Antaa tulla niitä kanteita!

Nokia haisee! (minulla on elisan matkapuhelinliittymä)
Mikrosoft vuotaa! (minä omistin joskus orionin osakkeita)
Cycle worldi uppoaa.. ai mutta sehän on jo uponnut (minä.. upotan sen uudelleen)

Tokihan sitä saa risuja antaa, mutta voi tulla tyyris risukimppu kun risuille saattaa tulla hintaa n. 2000 € / kpl. Melko kallista, mutta elämä on!

Ruusut näyttävät olevan antajalle halvempia kuin risut.

Mutta vakavasti - jos firma ei saa rehellistä palautetta (negatiivistakin) toiminnastaan, niin miten se voi kehittää toimintaansa?

Kyllä asioin mielelläni sellaisessa firmassa, joka ottaa palautteen vakavissaan, selvittää, onko parannettavaa ja ryhtyy toimeen, mikäli aihetta on. Pahoittelut, pyrkimys korjata asia pikimmiten ja toimia jatkossa paremmin eivät useinkaan maksa kohtuuttomasti, jos vaihtoehtona on putoaminen pelistä.

Kaikilla meillä joskus hommat kusee, mutta rehelliset katsovat ensin peiliin ja pyrkivät siihen ettei sama moka toistu - oli vika sitten itsessä tai kaverissa.

Kyllähän sitä kisaillaan merkkien merkistäkin aina. Ja kun joku kyselee foorumeilla jostain tuotteesta jotain niin kaikkihan sitä mollaa sitä huonoa vaihtoehtoa. Joten tämä huonon tuotteen omaava yrityskin pystyisi käytännössä haastaan oikeuteen niitä henkilöitä jotka ovat tätä tuotetta mollanneet. On tämä
033102ass_1_prv.gif

Tottakai saa ja pitääkin jos on aihetta! Negatiivinen palautehan on sitä rakentavaa palautetta, jos siitä osaa ottaa hyödyn irti!
smile_org.gif

naurettavaks menee :
omg.gif
ei saatana mitä leikkii tääl suomessakii tapahtuu mut ite annan negatiivistä palautetta jo on aihetta

Saa, ellei itse satu olemaan kilpailijan ominaisuudessa...

Eihän tälläiseen uskalla vastata mitään. Joku vielä haastaa oikeuteen, eikun siis... unohtakaa. En sanonut mitään ja poistan tämänkin viestin ihan juuri.  
Mutta oikeesti, oikeusvaltio?  
kaboom.gif
Voi vittu oikeesti...  
veryangry.gif

Kritiikki kuuluu koko yhteiskuntaan, eikä siitä PITÄISI VOIDA nostaa satojentuhansien korvausvaatimuksia. Ja nähtävästi jos voi, niin sillä pitäisi syyttäjän pyyhkiä perseensä. Eikä muuta. Piste.

Ps. Pistää muuten vihaksi.

Eihän tälläiseen uskalla vastata mitään. Joku vielä haastaa oikeuteen, eikun siis... unohtakaa. En sanonut mitään ja poistan tämänkin viestin ihan juuri.  
Mutta oikeesti, oikeusvaltio?  
kaboom.gif
Voi vittu oikeesti...  
veryangry.gif

Kritiikki kuuluu koko yhteiskuntaan, eikä siitä PITÄISI VOIDA nostaa satojentuhansien korvausvaatimuksia. Ja nähtävästi jos voi, niin sillä pitäisi syyttäjän pyyhkiä perseensä. Eikä muuta. Piste.

Ps. Pistää muuten vihaksi.
Niin, kyllähän tämä valtio alkaa välillä muistuttamaan entistä enemmän USA noissa korvausvaatimuksissa.
Sitten taas kun sut on pieksetty ja hakattu oikeesti henkihieveriin niin et saa kuin murusia...

Back