Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, sama vanha setti jolla testataan 2 kertaa vuodessa että käyttääkö tota jokuTaitaa tuo toimimattomuus johtua siitä kun kelloja siirretään la/su välisenä yönä kesäaikaan![]()
Joo, kato jollain meidän pitää tsekata että käyttääkö palvelua kukaan vai hengaileeko se tuolla turhanpanttinaJoo mä oon jo kahtena edellisenä kertana ihmetellyt samaa... enää en avanut asiaa![]()
Joo toi on kyllä mainio palvelu!Joo, kato jollain meidän pitää tsekata että käyttääkö palvelua kukaan vai hengaileeko se tuolla turhanpanttinaJoo mä oon jo kahtena edellisenä kertana ihmetellyt samaa... enää en avanut asiaa![]()
![]()
wap.moottoripyora.orgSopivaste tällänen ketju, saakos tuon sadetutkan jotenkin suoraan puhelimeen? Jollai tiettooh?
Voisko johtua siitä, että toinen ennuste kattaa sateet klo 8:30-9:30 ja toinen taas 6:00-12:00, jolloin niitä mahtuu siihen enemmän vaikka just ysiltä oiskin kuivaa... tai jotain sinnepäin.