• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sakkokausi avattu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Seven
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Seven

New member
Viime kesän säästyin tyystin, nyt sitten rapsahti 400 erkkiä ja vieläpä turhaan. Kohtalontovereita?

Tuo newbie sopii tuohon vielä niin hienosti : )

Viime kesän säästyin tyystin, nyt sitten rapsahti 400 erkkiä ja vieläpä turhaan.
Ai että turhaan, sittenhän sulla on helppo valittaa sakoista ja kaataa se viimeistään käräjillä.
smile_org.gif

Joo... kyl mä hokasin, mut oli ihan pakko.
biggrin.gif

Onhan se mukavaa kun poliisitkin vielä muistaa meitä pyöräilijöitä piiiitkän pitkän talven jälkeen.

Viime kesän säästyin tyystin, nyt sitten rapsahti 400 erkkiä ja vieläpä turhaan. Kohtalontovereita?

Tuo newbie sopii tuohon vielä niin hienosti : )
Kerro nyt miten kävi käry? Muuten kaikkia jää häiritsemään
smile_org.gif
Olin ilmeisesti koomassa tuossa iltasella kun tein pientä lenkkiä ja menomatkalla katsoin että mikäs kyttä se tossa tienposkessa seisoo alamäen alla. Takaisintullessa (noin kolmen minuutin kuluttua) en sitä enää muistanut vaan "hermostuin" (tylsistyin?) edelläajavasta pakettiautosta ja rauhallisesti ohitin sen. Kas kummaa, outo farmari oli edelleen samassa paikassa ja nyt sen takalasiin syttyi sinivalot!

Kuudenkympin alue ja vajaa sata vauhtia : ) Onneksi on vielä kortti taskussa, olisivat voineet ottaa senkin pois, mutta tuntuivat ihan mukavilta ja ymmärtäväisiltä, mikäli sellainen poliisi voi olla.

Todellakin turhaan, sinisillähän ei tarvii pysähtyä.  
tounge.gif
wiseass
tounge.gif

Mä sain kerran sakot autolla silleen että häädin poliisin tutka-auton (siviili-sellaisen) pois vasemmalta kaistalta ajamalla luukkuun kiinni. Arvaa vittuiliko kun olin mondeon takana. Sanoin vielä että on tiukkaa niin antoi helpotusta sakkoon hyvän sään takia
buttrock.gif

Koita kestää.
Viikon kerkesin ajella mopolla.
Kortti pois vanhojen sakkojen takia.
Sakot sain 1 x 2003 heinäkuussa ja 2 x heinäkuussa 2004.
Kaikki vähän yli rikesakon.
Yli 20 vuotta meni pärrällä ilman sakkoja nyt on yksi. Muut a**olla. Kaikkiaan 25 vuoden aikana noin 7 sakkoa.
Tarvin korttia työssäni sekä työmatkoilla, 30 km yhteen suuntaan, ei mahdollista julkisilla, sekä tyttäreni tapaamisissa.
Poliisi käytti harkintavaltaa -> 2kk kortti pois.
Valitus hallinto-oikeuteen ja käsittely kestää noin vuoden.

Ja vielä, 4 päivää jäi sakkojen väli vaille vuoden. Eli ei olisi tullut ajokieltoa lainkaan.

Back