Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kuinka motoristien ura liikenteessä on mennyt kaikenkaikkiaan?
Minä olen kerännyt sakkoja jonniin verran 29 vuoden liikenteessä liikkumisen aikana ja kaikki ovat kotiloilla saatuja. Ajokiekiellolta olen säästynyt ainakin toistaiseksi.
Autolla on tullut sakkoja otettua jonkin verran, mutta korttia ei ole pois otettu... pyörällä ei toistaiseksi ole tutkaan kaahailtu. Moottorikelkalla on silti yksi sakko alla
kahdet ajokiellot, kumpikin viikko eli aika lieviä tapauksia. Toinen tuli siitä kolme sakkoa vuodessa-jutusta ja toinen kertalaakista mopottimella.
Tosin ei ole yhtään sakkoa tullut sitten 1998 jos parkkisakkoja ei lasketa
Autolla aikoinaan sen verta pahasti töpättyä että ajokieltohan siitä tuli. Kaksipyöräisellä ei edes huomautusta missään vaiheessa. Kerran katsoivat 15-16 vuotta sitten pitkään kun vetelin veteraani Zündappilla munankuorikypärä päässä eli Ohei kypärän kanssa. Se kun ei ole tainnut olla koskaan mikään hyväksytty versio. No meikä vaan moikkas ja jatkoi matkaa ja varto että kääntyykö ne vai ei.