Saksalainen rengastesti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja premier
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

premier

New member
ruywjt.jpg

Olenko ainoa yllättynyt PP2CT:n huonosta menestyksestä tossa porukassa? Mistä vois johtua?

Käsittely kuivalla jaettu ykköstila, märällä ylivoimainen ykkönen... ei nyt niin huonosti?

kaikki kaksikomponenttirenkaat on hanurista.

metzeler paras, kuten aina. se ei petä.
062802moto_prv.gif

luulis että ratapainoitteisessa ajossa 2 componentista ei ole kuin haittaa.

tulokset testeistä on vähän sitä kuka ne maksaa.

Paras bang for the buck rengas on kuitenkin yhä metzeler rennsport. Erittäin hyvä kadulla ja radalla. www.mandp.co.uk myy sitä 129puntaan.(pari).

kaksi paria 370ekee posteineen, sille ei pärjää mikään ja eroa johonkin racetechiin ei tavallinen kuolevainen löydä ikinä.

Mukava huomata, että contin sport-attack on myös testien perusteella tasokas rengas.

Perstuntumalta olen tämän kyllä jo huomannutkin!
033102beer_1_prv.gif

Noh, testit on testejä. Itse olen ollut tyytyväinen noihin misukan pilot power 2ct:hen, etenkin märällä on todella hyvä. Ja rata-ajelutkin vähissä ja kun pito riittää kadulla niin en valita.

luulis että ratapainoitteisessa ajossa 2 componentista ei ole kuin haittaa.
Tuota mieltä oli yksi mp-rengasspesialisti, kuumetessaan seoksien pitoero kuulemma kasvaa ja tuo arvaamattomuutta renkaan käytökseen (saattaa selittää osaltaan huonoja kierrosaikoja, ehkeivät kuskit luottaneet renkaan käytöksen ennakoitavuuteen).

Mene ja tiedä, sen edustamalla merkillä ei kaksiseosrengasta ole mutta jossain malleissa jollain tapaa lämpökäsitelty keskialue joka toimisi suunnilleen samalla tavalla.

Kaikkia on koitettu ja nyt on misukat alla. Loppukesästä tietää. Mutta meesleri...
cool.gif

Mitä tuo speed omega corner tarkoittaa? Jonkinlainen kiekura varmaan ajettu, mutta minkälainen?

mielestäni, jos oikein muistan pilotpoweri (ei2ct) piti paremmin kuin M3. Toki oma mielipiteeni enkä mitään ajaa osaakaan.

Yks eroja selittävä voi olla käytetty pyörä+ sen säädöt.
Lisäksi kuskin mieltymykset vaikuttaa varmasti paljon.

BTW aika jännä tuo Contin hyvä tulos radalla. -siis jos muistan oikein muissa testeissä se on ollu hyvä mut ei ihan kärjessä, nimen omaan rata-ajon osalta.

Muistelen jostain lukeneeni että radalla tarpeeks lämmetessään toi Misukka ois vähän "yllätyksellinen".  
nixweiss.gif

Mene ja tiedä...itse en ole tota 2-komponenttiversiota vielä radalla kokeillut, mutta enpä usko että tollaset ominaisuudet tulee ilmi vielä meikäläisen vauhdeilla.

Renkaat muuttuu mutta nimi säilyy, saattaa olla rakenteeltaan tai seokseltaan erilainen kuin aikaisemmissa testeissä olleet kappaleet.

Back