Samurai 110cc -crossipyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeHoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TeeHoo

New member
Onko kukaan orggilaisista ollut tekemisissä tällaisen halpacrossin kanssa: Samurai 110cc

Sattui pistämään silmään edullisen hintansa puolesta ja kun velipojalle jotain tuon tyyppistä pitäisi etsiskellä. Näyttäisi olevan maahantuoja edustettuna myös MP-messuilla, joten siellä ainakin pitää käydä "tinkaamassa" pyörän hyvistä ja huonoista ominaisuuksista. Teknisten tietojen perusteella vaikuttaa aikas tehottomalta kamppeelta, mutta ei sen 13-vuotiaalle tartte vielä tuota tykimpi ollakaan. Varaosien saanti voi olla yksi haittapuoli noiden kanssa, mutta kaippa siihen jotkin kulutusosat on ihan normitavaraa.

Toivottavasti jollakin on kokemusta/kommenttia heittää tästä, tai ylipäätänsä tuosta Myllymäen nettikaupasta liikkeenä.
thumbs-up.gif

Enpä osaa mitään viisaampaa sanoa, kuin että tuohon hintaan kiinalainenkaan ei voi olla niin huono ettei olisi hintansa väärtti.

kaveri on vissiinkin tommosen samurain hommaamassa,ei vaan kuulemma osaa päättää ostaako thumpstarin vaiko tuon samurain
nixweiss.gif
voin kertoa käytt.kokemuksia ja ym. sitten jos ja mikäli se ton samurain ostaa...

Jos on massia tarpeeks, ni kannattaa thumppi ostaa. Jälleenmyynti arvonkin uskosin thumpilla olevan kohtalainen. Uuden 110cc thumpinki hinta on nykyää 1290€. Mitä oon lukenu ni porukoilla tuntuu 1000e kiinanihmeissäkin olevan paljon vikoja, että mitenkähän tossa sit.

Jos on massia tarpeeks, ni kannattaa thumppi ostaa. Jälleenmyynti arvonkin uskosin thumpilla olevan kohtalainen. Uuden 110cc thumpinki hinta on nykyää 1290€. Mitä oon lukenu ni porukoilla tuntuu 1000e kiinanihmeissäkin olevan paljon vikoja, että mitenkähän tossa sit.
onkos sul enemmänki kokemusta/tietämystä nuista thump*:sta?? kun noita minicrosseja rupiaa jo löytyyn suht reilusti...S.B.R 125cc "Glory Stomper 2" :kin vaikuttaa aekas hjyvalta vaihtoehdolta.

Meitin "tietämys" perustuu valittevasti siihen mitä oon lukenu. Kyllä jotkut noista kiinanihmeistä varmaan ihan hyviä on, mutta jos miniä oisin ostamassa, niin säästäsin ja ostasin jonkun kunnon vehkeen. Mut se nyt on vaan mun mielipide. Nii ja motot.netistä oon noista mineistä sillon tällöin lukenut ja siellä tuntuu olevan vähän aktiivisempaa porukkaa minien suhteen, et kannattaa lueskella ja kysellä siellä.

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=57530
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=40710

Meitin "tietämys" perustuu valittevasti siihen mitä oon lukenu. Kyllä jotkut noista kiinanihmeistä varmaan ihan hyviä on, mutta jos miniä oisin ostamassa, niin säästäsin ja ostasin jonkun kunnon vehkeen. Mut se nyt on vaan mun mielipide. Nii ja motot.netistä oon noista mineistä sillon tällöin lukenut ja siellä tuntuu olevan vähän aktiivisempaa porukkaa minien suhteen, et kannattaa lueskella ja kysellä siellä.

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=57530
http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=40710
täytyypä siellä sitten pyörähtää...kiitoksia vaan.
cool.gif

Kyllähän nämä laadukkaammat kävi mielessä, mutta budjetti saneli loppupeleissä ehdot. Eli tilaus on pistetty menemään, toimitus joskus huhtikuun puolella että kommentit kirjoittelen vasta sitten. Todennäköisesti minulle on tiedossa paljonkin rassaamista tuon Samurain kanssa mutta oppiipahan poika siinä sivussa sitten itsekin korjaamaan pyöräänsä.

Kiitokset kaikille kommenteista!

Joo mä ostin tommosen samurain ja se on pelannu tosihyvin ja tehojakin on (jaksaa 4sella lähteä tosi reippaasti) en osaa sanoa vielä että miten kestää mutta näin parin päivän koittamisella tuntuu olevan ihan kelpo vehje hintaisekseen...
Ainii ja sieltä mistä mä ton ostin niin ne lupas toimittaa vara-osat jos niitä sattuu tarviimaan eli siinä mielessä on kyllä ihan hyvä...
smile_org.gif

Joo mä ostin tommosen samurain ja se on pelannu tosihyvin ja tehojakin on (jaksaa 4sella lähteä tosi reippaasti) en osaa sanoa vielä että miten kestää mutta näin parin päivän koittamisella tuntuu olevan ihan kelpo vehje hintaisekseen...
Ainii ja sieltä mistä mä ton ostin niin ne lupas toimittaa vara-osat jos niitä sattuu tarviimaan eli siinä mielessä on kyllä ihan hyvä...
smile_org.gif
Mistä ostit?

Menipä muuten mielenkiintoiseksi tuon Myllymäen kaupan kanssa. Ovat lyhentäneet takuuajan puoleen alkuperäisestä 6kk:sta ja mopon värikin muuttunut. Samoin aiemmin mainittu sähköstarttikin on poistunut ominaisuuksista... Onkohan edes enää sama pyöräkään kyseessä kuin pari viikkoa sitten?

Tuosta pitää melkein alkuviikosta soittaa ja kysäistä, perua vaikka kauppa jos alkavat pyörtämään lupauksiaan.

Ostin mikkelin läheltä ristiinasta yhestä liikkeestä

Noniin katteet on semmosta muovia ettei kannata kauheesti könyillä...
biggrin.gif
nimittäin laitoin bensahanan auki niin meni toinen sivukate paskaks ... ja bensahana on aika paskassa paikassa...
033102bebe_1_prv.gif

Menipä muuten mielenkiintoiseksi tuon Myllymäen kaupan kanssa. Ovat lyhentäneet takuuajan puoleen alkuperäisestä 6kk:sta ja mopon värikin muuttunut. Samoin aiemmin mainittu sähköstarttikin on poistunut ominaisuuksista... Onkohan edes enää sama pyöräkään kyseessä kuin pari viikkoa sitten?

Tuosta pitää melkein alkuviikosta soittaa ja kysäistä, perua vaikka kauppa jos alkavat pyörtämään lupauksiaan.
http://www.myllymaki.fi/product_info.php?cPath=93&products_id=389 tuolla lukee kyllä 6kk ?

http://www.myllymaki.fi/product_info.php?cPath=93&products_id=389 tuolla lukee kyllä 6kk ?
Joo, muuttivat sen melkein heti sen jälkeen kun kysyin heiltä asiaa suoraan (maaliskuun alussa). Kuulemma kirjoitusvirhe päivitysten yhteydessä...

Niin ja pyörää ei olla vielä saatu, tulee ehkä kuukauden sisään. Ollut kuulemma suurta kysyntä
ghostface.gif

Laitetaanpas tähän omia kokemuksia kyseisestä laitteesta.
Pyörällä on ajanut sekä isä että poika koko kesän.
Miinuksena voisi sanoa sen, että takarattaan pultteja on joutunut kiristelemään välillä, kun löystyvät. Toinen ongelma on se, että en saa pyörää käymään tyhjäkäyntiä ilman ryyppyä.
Edellämainituista huolimatta laitos on tuonut enemmän iloa kuin on maksanut.
bowdown.gif

Kuulin myös eräältä "asiantuntijalta", että vaikka markkinoilla rupeaa olemaan useiden eri merkkien vaihtoehtoja, niin näitä kiinanihmeitä valmistetaan silti vain 2:ssa eri tehtaassa.

Kaveri osti Samurain 450e ja tyytyväinen on ollut. Reilun 70km/h kulkee. Mitä nyt tehoja saisi olla lisää
biggrin.gif

Back