Sattuu sitä poliisillekin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haarinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

haarinen

New member
Veljet oli mälli lähellä tiellä 77 pari tuntia sitte. Olin parin muun kanssa ajelemassa, ajoin ensimmäisenä ja cruise oli sataseen asetettuna (sama rajoitus). Tultiin vasemmalle kaartuvaan loivaan ja vastaan tuli isohko paku. Pakun takaa pomppasi yht äkkiä KU710-maija ohittamaan pakua. Maija kallistui ja keula painui kun kuski repi sen väkisin takas pakun taakse, ei nähnyt meitä ku oltiin katveessa. Kyllä jos ois joku siviili tehny tollasen vedon, niin kyllä ois korttia kyselleet... Eka tälle kesää tällanen... Kaverin eteen veti sivutieltä samalla tiellä viime viikolla kotilo, niin että joutui tosissaan jättämään lakua tiehen...
veryangry.gif

Kiva jos joku muukin on huomannut poliisien käyttäytyvän hieman oudosti. Tänään näin kun kaksi poliisia ajoi hidasajona ympyrää keskellä yleistä maantietä kahdeksankympin alueella molempia kaistoja käyttäen. Kolmas konstaapeli oli parkissa viereisellä bussipysäkillä.

Kyllä ne siitä keskeltä tietä siirtyivät bussipysäkille kun lähestyin paikkaa, mutta kokemus oli ilmeistä päätellen hyvin nolo ja hämmentävä meille kaikille.

jos olisitte vetänyt siihen maijankeulaan, niin uutisissa olisi ollut, että huomattavaa ylinopeutta ajavat motoristit törmäsivät virkatehtävää suorittavaan poliisiautoon.

olitteko pyörillä? ihmettelin sitä cruise juttua, missä pyörässä cruise on?

vai olitteko arkkupakastimilla liikkeessä?(gold wing)

biggrin.gif
oho...eli, poliisit ovat sitten yli-ihmisiä, jotka eivät sorru samoihin virheisiin kun muutkin ihmiset tässä maailmassa? Ja joku olisi pitänyt tarkistaa kyseisen hälytysajoneuvon kuljettajan kunto ja oikeus kuljettaa kyseistä ajoneuvoa
tounge.gif

No ei vaiskaan, ärsyttää ja pelottaa joka kerta kun noin käy, ja noin käy pelottavan usein (vaikka olis kerran 10ssä vuodessa). Itse kerran pohjanmaalla tein samantapaisen virheen. Aurinko paistoi takaviistosta, ja lähdin ohittamaan edessäni oleva henkilöauto. Tarkistin ensin, että sieltä ei tule ketään, ja otin uutta vauhtia, ja ohittamaan. Yhtäkkiä huomasinkin, että jumankeuka, prätkä on just siinä!, jarrutus, ja prätkän alta pois. Pärrällä nous keskari komeasti ilmaan, ja pyytele nyt siinä anteeksi sitten...
confused_orig.gif
Anyways, syy miksi en huomannut pärrä oli se, että edessäni oli peltoaukeama, ja siinä oli joku talo jossa metalliromua pihalla. Aurinko heijastui niistä metalliromuista siihen malliin, että pyörän valot ei erottunut siitä kasasta millään tavalla (näkökulmastani oli aika suoraan romukasan ja minun välissä). Ja että mua vitutti jälkeenpäin...mutta minkäs teet enää siinä vaiheessa
nixweiss.gif
...eikä mulla ole edes volvo tai bemari
tounge.gif

Back