• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Satulan uudelleenverhoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oksu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

oksu

New member
Eli tulipa nyt sitten hommattua eka mopo (Honda CB600F Hornet -00). Pienenä kosmeettisena haittana satulan verhoilussa vekki..ajattelin verhoilla uudelleen. Mutta millä materiaalilla? Vanhoja viestejä selailin ja Etolan keinonahkaa jotkut käyttäneet. Vinyyliäkö kanssa käytetään, Etolasta taitaa sitäkin saada? Auttakee noviisia...verhoilut onnistuu itse, verhoomoa en siis tarvitse.

Noita päällisiä saa muutamalla kympillä ihan pyöräkohtaisesti tilattua maahantuojan kautta. Sen vaan nitoo kiinni ja on kuin alkuperäinen, ei mikään omatekemä. Mä tilasin aikoinani Yamaha-Centeristä omaan mopottimeeni.

Otinpa samantien yhteyttä ja vastaus maahantuojalta: Hondalla ei ole ainakaan ko. mopoon päällisiä varaosina, se on kokonaan uusi satula...n. 250€
omg.gif
auts. ei kiitos...eli verhoillaan siis itse...

Etolan mustalla tekonahalla verhoilin joskus. Helppo homma ja tuli yhtä siisti kuin orkkiksestakin. Jos jää ryppyä, niin niittiä auki ja venytys tiukemmalle, eipä siinä muuta. Hinta oli varmaan jotain kympin luokkaa, kun niittipyssy oli jo.

Ensimmäistä kertaa tällä foorumilla ja todella asiallisia kommentteja, tänne tulee mielellään keskutelemaan enemmänkin
smile_org.gif

Kiitos vinkeistä, hain sitten Etolasta sitä mustaa keinonahkaa...katsotaan miten hyvin onnistuu
smile_org.gif

Ihan mielenkiinnosta niin paljonko etolassa maksaapi tuo keinonahka?

Oli muistaakseni 19€/m, on 1.4m leveää.

Nyt on satula verhoiltu, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

Heti heräsi jatkokysymys..tarvitseeko/kannattaako sitä jotenkin suojata jollain suoja-aineella? Millä?

Oli muistaakseni 19€/m, on 1.4m leveää.

Nyt on satula verhoiltu, olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen.

Heti heräsi jatkokysymys..tarvitseeko/kannattaako sitä jotenkin suojata jollain suoja-aineella? Millä?
Mun suositus on, että ei mitään aineita (kun se ei ole aitoa nahkaa). Voipi käydä vaikka liukkaaksi jos siihen jotain ainetta laittaa ja se on ikävä juttu...

Back