Scala G9 akun liitintyyppi puhelimen emolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hp10a10
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osaako joku sanoa mikä on tuo liitintyyppi / mistä saisi tuommoisia naarasliittimiä, joka löytyy tuosta Scalan piirilevyltä johon akkukaapeli tulee kiinni. Olisi tarve latailla noita akkuja irrallaan niin olisi rakentanut piuhan kun löytäisin noita liittimiä jostain.

Oheisessa linkissä on kuva jossa tuo liitin on ympäröitynä.

http://motointercom.eu/shop/en/cont...internal-battery-intercom-cardo-g4-g9-systems

Olen itse vaihtanut yhden akun, mutta en sitä liitintä muista. Mutta miksi lataat irrallaan? Eikö sen akun irrottaminen ja kiinnittäminen ole työlästä? Minulla akku (uusi) kestää melko pitkän ajopäivän kerrallaan. Jos tulee vielä pidempiä päiviä, jätän yksikön latautumaan taukojen ajaksi.

Olen itse vaihtanut yhden akun, mutta en sitä liitintä muista. Mutta miksi lataat irrallaan? Eikö sen akun irrottaminen ja kiinnittäminen ole työlästä? Minulla akku (uusi) kestää melko pitkän ajopäivän kerrallaan. Jos tulee vielä pidempiä päiviä, jätän yksikön latautumaan taukojen ajaksi.

Irrallaan lataamisen syynä on se, että tuli kerran hankittua noita akkuja "vähän reilummin" niin haluaisin välillä ajaa niihin sähköä, ettei ne mene pilalle.

Back