Selvisin melkein säikähdyksellä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hannes
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hannes

New member
Näihän siinä sitten kävi, tänään töistä tullessa (eka päivä lomien jälkeen) taajama alueella Hieace peräkärry perässä tulee kolmion takkaa ja kääntää niinkuin heti pientareelle mun edessä, niin mä oletin että se antaa mulle tietä! Mutta juma se rupee tekee u-käännöstä ja minä kylkeen, vauhtia ei tosiaan ollu 50-60km/h no siitä sitten Hiacen nokan yli katuun onneks oli noi ajo kamat päällä. Rukasta repes toinen hiha ja kypärään muutama naarmu, toisesta nilkasta nahat rullalle ja kyynäpäästä. Kävin äsken lekurissa kun tota vasenta olkapäätä rupes siihen malliin juiliin että aamulla röntgeniin. Ei epäselvää syyllisestä. TÄSSÄ muutama kuva tapahtuma paikalta. Vähän ketuttaa  
sad_orig.gif

EDIT: linkki

No onneksi kuski on sentään ehjänä ainakin noin suurinpiirtein! XX on vähän surullisen näköinen...
Hiacekuskille
kaboom.gif

Onneksi olet siellä kirjoittelemassa. Mopottimia saa uusia, mutta totta kai tuollainen vähintäänkin repii päästä - lievästi sanoen.
sad_orig.gif

Joo pääasia, että kirjoittelet. Voi vain miettiä kirjoittelisitko ilman niitä ajoreleitäsi. Vaihteeksi kun alkaa helle iskemään....

Pyörän perusteella ois voinu olettaa, että kuskille olis käyny pahemminkin
confused_orig.gif
Hyvä, että oot suurin piirtein kunnossa.

Pääasia, että kuski on noin niinku ok kunnossa.
Pikaista paranemista sekä kuskille että pyörälle.
pftroest.gif

Sitä sitten pukkasi uuden syntymäpäivän elokuun alkuun...

Hyvät reaktiot, varusteet, harjoittelu tai tsäkä, yhtäkaikki -kaikkia tarvitaan.

Hienoa että olet siellä kertomassa tapahtuneesta, ja kiitos kuvista jos taas jäisi jotain meille muillekkin muistinkoloon niin osataan varoa vastaavassa tilanteessa.

Nyt ei muuta kuin koita toipua rauhassa (olkapää vammat voi olla paskamaisia) ja samalla voit katsastaa mopo tarjonnan... Ei muuta kuin paranemisiin.

Toivottavasti paku-paavo ottaa opikseen, kääntelee kuulaansa vastedes kuin pöllö ja kertoo sadalle kaverilleen että tekisivät samoin! Teillämme on liikaa noita "ei sieltä ole ennenkään ketään tullut"-kuskeja, prkl!

Pikaista paranemista
062802jumpie_prv.gif

Pikaista paranemista
thumbs-up.gif
Pyöriä saa aina uusia, kuskeille noita vara-osia on aika rajoitetusti..

Onneksi ei käynyt sinulle pahemmin!  
pftroest.gif

Mitäs se Hiace-kuski tuumasi kolarista..?
Mitäs se, oli kuin puusta pudonnu, koitti poliiseille todistella jarrutusjäljistä että mitähän vauhtia motoristi oikein tuli, no poliisithan tietty mittas jäljet ja totes ettei syyllisestä ole mitään epäselvää. Siinähän on toinen risteys n.50m:in päässä mistä mä tulin, ja kun on tuttu risteys ja tiedossa kuinka paljon siinä sattuu mällejä niin ei siihe tuu hirveesti hapetettua konetta. Että sellasta, nyt muuta kun varrotaan vakuutustarkastajan soittoa jotta pääsis uutta kattelee. Ajothan taitaa olla tältä kaudelta ajettu, mutta tulihan onneks Jysäri koettua
tounge.gif
Kiitos vaan kaikille osanotosta.
t:hannes

Tuo 50-60km/h vois aiheuttaa muitakin ku rahallisia vaurioita, onneks selvisit ilman pahempia kolhuja.
Ja minä ajelen sortseissa työmatkat.....

koitti poliiseille todistella jarrutusjäljistä että mitähän vauhtia motoristi oikein tuli

Voi elämä. Koitti sitten oman koheltamisen jälkeen vierittää syyn sun niskoille. Ihme touhua
veryangry.gif

Itselläni olisi palanut pinna.

Hyvä kuitenkin että olet kunnossa, kuten aikaisemminkin jo todettiin: Monille on sattunut huomattavasti pahemmin noista nopeuksista.

Kaitsu + VFR

Vetäsee melkeinpä sanattomaksi... Luojalle kiitos sinulle ei käynyt sen pahemmin! Bläkkärin kohtalo varmasti harmittaa, mutta se on maallista.

Pikaista toipumista ja hyvää kesän jatkoa!
thumbs-up.gif

Back