Mä itse asiassa luulen, että Z750:ssä on paremmat matkaominaisuudet kuin SV1000S:ssä, mukavamman ajoasennon takia. Riippuu tietysti minkä kokoinen kuski. Itselleni toi sukisuki tuntui kovasti ahtaalta. Zetaa en ole kokeillut.
Silläkin uhalla sanon, vaikka moni katettujen pyörien omistaja saattaa älähtää, että noi pyörien katteet toimivat tietysti tuulenhalkojina hyvin kun nopeutta on +120. Sen alle on mun mielestä aivan sama onko tuota katetta vai ei. Mulla on ollut kolme katettua ja neljä(jos HD lasketaan tähän kategoriaan..) nakupyörää. Sateella ajaessa noilla mun katetuilla(ZZR1100, VFR, GPZ500S) kastui siinä kuin kattamattomillakin(ZRX, Zephyr, SRX600, Street Bob). Ja matkaa ajaessa Suomessa, about rajoitusten mukaan, ei katteet paljoakaan hyödytä. No tää meni pikkasen off-topiciksi...taas.
Ja nämä VAIN mun mielipiteitä.
Mutta jos kuitenkin katetut lämmittävät, niin VFR 800 vois olla yks varteenotettava vaihtoehto. Tosin tää V-TEC koneen "tehopotku" tasan 7000 kierroksella on ärsyttävä... Mutta muuten pyörä on ihan bueno. Vaiks onki Honda...
Taikka miten ois Ducatin ST sarja? ST4S on helvetin kiva pyörä! Taikka sitten Trumpan Sprint ST?