• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Shadow?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja snocross
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

snocross

New member
Kertokaas kokemuksia tuosta 600 kuutioisesta varjosta. Millainen ajaa ja kuinka kestäviä nuo yleensä ovat? Onko koneilla ajettu millaisia määriä?

Tässä on tullut kokeiltua vähän kaikkea katuenduroa, kyykkyä jne. Viimeisin harrastus, ihan puhdas metsäenska vei selän heikolle hapelle ja paluu kadulle taitaa olla väistämätön.

Aina haluaa kokeilla uutta ja Customia ei ole vielä koskaan ollut.

n. 172 cm pitkälle kuskille vielä ok kokoinen pyörä. Kevyt käsitellä (ainakin mun mielestä) ja mukava ajaa.
Maksiminopeus tuolla pyörällä on jossain 150km/h kohdalla, mutta silloin se ei ole enään mukavaa kyytiä... Motarinopeudet n. 120km/h menee vielä hienosti. Pyörästä löytyy sopivasti vääntöä esim, ohituksiin sujuvasti.
Itse ajoin omallani aika paljon matka-ajoa, eikä ollut ongelmia kropan kestävyydessä.
Tankki on aika pieni, vuosimallista riippuen 9-11l, joten tankkaustaukoja saa pitää n. 200km välein.
Omallani oli ajettu muistaakseni n. 55tkm myytäessä, eikä ollut mitään ongelmia koneen kanssa missään vaiheessa.
Hyvä peruspyörä rauhalliseen ajoon
062802moto_prv.gif

Moro!
Mulla oli tuollainen pyörä reilun puoli vuotta. Uutena ostin ja ajoin sillä noin 5tkm. Syttäboksi siitä hajos noin tuhannen kilometrin jälkeen jolloin huollossa väittivät sen saaneen sähköiskun. (ei ollu mahdollista, sillä se hyytyi kesken ajon ja jätti mut keskelle Uruguayn erämaata. Vitun kiva fiilis...)

193 cm ja 100+ kokoselle kaverille aika ahdas kapistus.
biggrin.gif
Helppo ajaa, eikä tarvitse pelätä sen lähtevän käsistä. Meno hyytyy 110 jälkeen huippujen ollessa noin 140-150kmh mittarinopeutta. Koneessa on kuitenkin vääntöä silleen kivasti, että alle 60 nopeuksissa voi ajella millä vaihteella vaan.

Noh, itsellä ajaminen hondalla jäi saman tien kun olin kokeillut kaverin kyykkyä. Kyllä kai noistakin joku tykkää.

Kylläpäs on pieni tuo tankki. Käyköhän ajoasento huonoksi, kun kaikki 189cm istutetaan penkkiin...

Ittellä kävi tollainen 1kk:n olemassa(tuli vaihdokkina) Tällä yksilöllä oli ajettu 48 tuhatta mailia ja äkkinäisellä laskutoimituksella on jo melkoinen määrä kilometreissä, eikä pyörässä ollut kuulema ollunna mitään ongelmaa, joten luotettavasta pelistä voi puhua. Juuri tuo 120km/h on aika lailla maksimi, minkä sillä uskaltaa järellisesti vetää, ettei homma ala muistuttamaan itsemurha meininkiä  
biggrin.gif
Eli suorituskyky on kyllä vähintäänkin riittävä pyörän ajo-ominaisuuksiin nähden.

Edittiä:Ainii, itte oon 184cm pitkä ja pitää sanoa, et mukavampiakin olotiloja on kyllä tullut pyörän selässä koettua...
smile_org.gif

Kylläpäs on pieni tuo tankki. Käyköhän ajoasento huonoksi, kun kaikki 189cm istutetaan penkkiin...
Veikkaan että tuolla pituudella voi olla jo vähän ahdas ajella, jos et jalkatappien siirtosarjaa hanki.
Ei se tankki niin kauheen pieni ole, sillä kulutus on aika kohtuullinen mielestäni. Omassani oli keskikulutus yleensä alle 4l/sadalla, paitsi loppuaikoina meni jo yli 4l/100km, mutta nopeudetkin oli sitä luokkaa.... 140km oli aika normaali nopeus motareilla ja tavan teilläkin usein vähän liikaa...
tounge.gif

Itsellä ajokokemusta Shadowista noin 15.000km. Ihan tyytyväinen kokonaisuuteen. Koneet kestävät ajaa yli 100tkm, koska on niin matala viritteinen. Tietenkin huollot pitää tehdä ajoissa ja käyttää hyviä öljyjä.

Ajo asento muuttui siedettäväksi, kun laitoin jalkatappien siirtopalikat ja leveämmän tangon. Mullakin pituutta sellainen 186cm ja aikaisemmin ajoasento oli hivenen ahtaan tuntuinen.

Kustomeista sellainen hyvä pyörä ajaa ja ennenkaikkea helppo käsitellä.

Lääkäri antoi tänään sen suuntaista palautetta, että täytyy vielä kokeilla keväällä miten nuo metsäpolut taittuu.

Jos polut ei taitu vaan selkä, niin sitten pistetään rauhallinen köröttely harkintaan. Kiitoksia vastauksista!

Itellä on yhen kesän kokemus ja vaihtoon meni. Aika ahdas 187 cm pitkälle ja se ketjuveto ei PERK...
crazy.gif
crazy.gif
Muuten tyylikäs mopo "jäykkinenperineen" ja mukavalla koneella.

Pari kesää tuli ajeltua eikä ongelmia ollut, just hyvä peruscustom kuten on jo mainittu. Mutta käy nopeesti pieneksi, itse vaihdoin 1100 Varjoon ja oon todella tyytyväinen. Ei tarvi niiden ketjujenkaan kanssa pelata...

Loppukesästä -07 tuli hankittua moinen saksantuontina ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Pyörä on todellakin tarkoitettu rentoon menoon ja on kaikin puolin huoleton. Itse olen 183cm pitkä ja jalkatappien siirtosarja voisi olla kyllä tarpeellinen.

Back