Shark EvoLine kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tim51
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tim51

New member
Onko käyttäjä kokemuksia Shark EvoLine avattavasta potasta ? Onko ollut mekaanisia vaivoja ym. ?  
062802moto_prv.gif

Joo, onhan tommosella tullu tää kesä enimmäkseen ajeltuu ja olen kyllä ollu enimmäkseen tyytyväinen. Eniten kyseisessä kypärässä miellyttää sen monipuolisuus. Miinuspuolina mainittakoon, että kypärä on aika painava, minkä lisäksi ainakin oman kypäräni visiirissä on ollu jonkin verran ongelmia.

Visiiri on todella jäykkä liikkumaan, erityisesti silloin kun kypärän laukaosa on suljettu ja visiiriä yrittää avata. Ongelma tuntuu helpottuvan joksikin aikaa sateella ajaessa joten kyseessä voisi ehkä olla jonkinlainen mekanismin voiteluongelma. En ole itse kuitenkaan uskaltanut alkaa ruikkia öljyä/vastaavaa sinne mekanismin sisään. Meikäläisen tuurilla on sitten kaikki täytteetkin sotkussa. En oo myöskään vielä saanut aikaiseksi soittaa maahantuojalle ja kysellä mahdollista ratkaisua ongelmaan, joten olisin itsekin ihan kiitollinen jos ongelmaan löytyy ratkaisu vaikka tässä ketjussa.

Kuten yllä mainitsin, olen kuitenkin ollut muuten tyytyväinen ja voisin jopa varovaisesti suositella kypärää.

Back