Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös polykarbonaatti = Lexan, luodinkestävää muovia?Mun silmään "tökkäs" sana "polycarbonate" ja sit loppu kiinnostus.
Mikäs vika siinä on? Eikö polycarbonatessa ole juuri erinomaista sen iskun kestävyys?Mun silmään "tökkäs" sana "polycarbonate" ja sit loppu kiinnostus.
Löytyyhän tuolta sivustolta 24 sivuinen pdf-tiedosto jossa on tuota turvallisuus- ja testausasiaa, jos jaksaa kahlata läpi siis.Aika erikoinen on ! Miten lienee turvallisuuden laita ? Kaipa se testattu on ! Ei varmaan kannata kokeilematta ostaa !
Ja hintakin näky olevan, suositushinta 349€. Eri aisia mitä maksaa Suomessa...Erittäin mielenkiintoinen. Onkohan hinnasta mitään tietoa?
Siinäpä jos jaksaaLöytyyhän tuolta sivustolta 24 sivuinen pdf-tiedosto jossa on tuota turvallisuus- ja testausasiaa, jos jaksaa kahlata läpi siis.Aika erikoinen on ! Miten lienee turvallisuuden laita ? Kaipa se testattu on ! Ei varmaan kannata kokeilematta ostaa !
Siksipä piti laittaa tänne kysely asiastaUskomattoman rasittavat nettisivut. Ei hermot kestä niin kauan että löytäisi järkeviä kuvia tuosta... pitää googlata. On se kumma että tuota flässiä pitää nyt joka sivulle puskea.
Ei kyllä ihan ainakaan ulkonäkömielessä pärjää tolle Sharkille. Mutta turvallisuushan se on etusijalla. Cabergin Justissimon omistaneena voi todeta laadun olevan ihan kelvollista.Cabergillla samantyyppinen ajatus, mutta toteutus ihan toinen:
*Caberg*
Mulle pitäis olla tulossa Motowebshopista mutta order in process-statuksella on menty ny viikon verran, ei ole tosin oikein ajokelikäänTuli käytyä lauantaina Mäntsälän Hanxilla, mutta Evolinea ei vielä hyllystä löytynyt. Tarkkaa tietoa saapumisesta ei vielä henkilökunnalla ollut ja status on yhä "maaliskuussa". Lohdutukseksi mm. Sharkin RSR2 ja RSF kyrpärät olivat 30 pinnan alessa, joista toinen lähti kaverin matkaan huppusettien kera. Jos joku bongaa Evolinea Suomessa, niin tänne heti viestiä, kiitos!