• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Sharkspeed, kokemuksia liikkestä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teveri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

teveri

New member
Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä liikkeestä ja tuotteiden laadusta? Hinnat kohtuullisen edukkaita ja sivut suomenkieliset

Tavara tuli perille about viikossa. Yhteydenpitokin toimii suomeksi. Tuotteiden vaihtaminen tosin kallista puuhaa koska postikulut takaisinlähetyksissä tulee maksaa itse. Heidän sivuillaan on onneksi niitä tulostettavia pakettilappuja millä ne kulut saadaan alas roimasti, joten niitä kannattaa käyttää. Ruotsiin kun pienikin paketti voi nousta kohtuuttomiin hintoihin.
Vielä odottelen takkia jota ei varastosta löytynyt heti joten katsotaan mikä sen kohtalo sitten tulee olemaan. Tähän asti vaikuttanut varsin toimivalta puljulta.

ps. Negatiivisuudet itse sivuista: nettisivut vois olla paremmat, siellä kun ei kokotaulukkoja löydy. Hinnat muuttuu välilä kruunuiksi. Saatavuustiedotkin puuttuu.
Tilausvahvistuksessa luki kruunuina hinnat eikä samassa lapussa näkyny kokotietoja mitä on tilannut.

-- Noniin, takki tuli ja oikean kokoinenkin. Siihen lähettivät avuksi sähköpostilla mittataulukon. Olen erittäin tyytyväinen vaikka varastotilanteen vuoksi takin saanti kestikin. Hyvää palvelua ja mainiot tuotteet.

Suomenkielinen sivu aukaistiin viime syksynä, ja sivut parantuu koko ajan palautteiden avulla, mutta on vielä parantamisen varaa.
Koko-opas on tullut paremmin näkyviin bannerina vasemmalla ylhäällä
smile_org.gif

Hinnat on edelleen edulliset, ja uusia tuotteita näkyy ilmestyvän!

Hanskat tilasin ihan mielenkiinnosta, tulivat viikossa eivätkä maksaneet montaa euroa. Hyvin toimii.

Lainaanpa tätä vanhaa ketjua, millasia noi Alive merkkiset kamat on ?

Ainakin mun silmää miellyttää aikas moni takki ja housu, ja hintakin miellyttää :)

Jostakin luin että suomen lainsäädännön mukaan verkkokauppoihin sovelletaan suomen verkkomyyntisäädöksiä, mikäli tuotetta markkinoidaan nimenomaan suomalaisille.

Eli ilmaiset palautukset(14pvä sisällä) tuollakin pitäis edellisen pohjalta olla, eiköhän noi suomenkieliset sivut ole juurikin suomalaisille tarkoitettuja ?)

Viimeksi muokattu:
Eikö kellään ole Alive merkkisiä ajokamoja ?) Joo, halpojahan nuo ovat jotta eivät varmaan ihan vastaa tuotteiden tekstejä.. Mutta ihan fixun näköisiä ovat :)

-T

Itsellä on ollut nyt pari viikkoa aliven nahkahousut tuolta tilattuna. Viidessä arkipäivässä toimitus ja tällä lyhyellä kokemuksella en voi olla kuin tyytyväinen niihin. Pari kertaa olen housuja testannut vesisateessa ja kuivana on pysytty kuten lupasivatkin. Yhteen kohtaan nahkaa on tullut oudonnäköstä jälkee, että en tiedä minkä laatusta loppujen lopuksi on. Jälki on vähän kuin olisi polttanut johonkin, mutta en kyllä keksi mihin sen kohdan olisin voinut polttaa.
Kypärän ja sadeasun myös tilasin, mutta panin palauttaen molemmat. Kypärä oikean kokoinen, mutta päähäni huono. Sadeasu, housut oikean kokoiset, mutta takki vähän pieni, hihojen lyhyys isoin ongelma. Palautin tuotteen hakemastani kaupasta ja eivät siellä ainakaan mistään maksusta puhuneet, että mielenkiinnolla seuraan miten käy.

Itsellä on ollut nyt pari viikkoa aliven nahkahousut tuolta tilattuna. Viidessä arkipäivässä toimitus ja tällä lyhyellä kokemuksella en voi olla kuin tyytyväinen niihin. Pari kertaa olen housuja testannut vesisateessa ja kuivana on pysytty kuten lupasivatkin. Yhteen kohtaan nahkaa on tullut oudonnäköstä jälkee, että en tiedä minkä laatusta loppujen lopuksi on. Jälki on vähän kuin olisi polttanut johonkin, mutta en kyllä keksi mihin sen kohdan olisin voinut polttaa.
Kypärän ja sadeasun myös tilasin, mutta panin palauttaen molemmat. Kypärä oikean kokoinen, mutta päähäni huono. Sadeasu, housut oikean kokoiset, mutta takki vähän pieni, hihojen lyhyys isoin ongelma. Palautin tuotteen hakemastani kaupasta ja eivät siellä ainakaan mistään maksusta puhuneet, että mielenkiinnolla seuraan miten käy.

Saitko siis tilattua noita jostain suomalaisesta kaupasta tai sen kautta vai ?

Nostellaas vanha lanka esille.:WAZAAP:
Onkos jengi viimeaikoina tilaillut tuolta kamaa tai osaako joku kertoa noista ata-merkkisistä kamoista risuja tai ruusuja. Itse kun en näistä juuri tiedä. Ei oo liikettä ainakaan hinnalla pilattu.

Back