Mä ajelin hornetilla viime kesän eikä oikeastaan juurikaan pahaa sanottavaa... Pyöränä oli silloin Buell. Lipan nappasin irti koska se aiheutti suuremmissa nopeuksissa pientä tutinaa ja teippasin visiirin yläreunan jeesus-teipillä (visiiri on niin iso, ettei potta tarjoa minkäänlaista häikäisysuojaa ilman lippaa). Noilla muutoksilla toimi vallan hyvin pää edellä ajettaessa, äänekäs se taitaa olla mutta vielä kestää ajaa ilman korvatulppia.
Pyöräkaluston uusiutumisen vuoksi ostin sitten vielä toisen ds-potan, Arain Tour-X 3:n, ettei tarvitsisi kiinnitellä lippaa välillä... Sitä en ole vielä testannut, mutta laatuvaikutelma on kertaluokkaa parempi kuin hornetissa, materiaalit vaikuttavat paremmilta (eritoten vuorikangas) ja omaan kuulaan tuntuisi sopivankin vähän paremmin (ensimmäinen Arai joka sopii mun päähän).
Syy miksi käytän noita DS-pottia on se, että mulla leukaperät ovat sen verran jykevää tekoa että leuka/skegge ottaa kiinni normipotan leukasuojaan... Mutta DS-potissa on tilaa vaikka hoilata easy rideria ja silti pysyy naamataulu kypärän sisäpuolella (tosin partajouhet ulkopuolella).