• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Shoei Raid II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukkopekka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ukkopekka

New member
Näyttäisi olevan tuollainen tulossa, kuvia oli Louisin sivuilla ja Allrightilla hinta. Onko muuta tietoa kellään?
cool.gif

Kyseessä kokonaan uudestaan suunniteltu malli. vakiona pinlock, dd lukko, paino 1350g ja kuori pitäis olla aerodynaamisempi.

Ja vähän englannin tietoa tuotteesta alla

klip
Shoei Raid II
The made in Japan Raid from Shoei first saw the light of day in 2000, so it was due an overhaul. It's got a new shell design and a more aero design to boot. Removable cheekpads, three proper shell sizes and a construction from Shoei's AIM (Advanced Integrated Matrix Plus Multi-fibre) make this a serious proposition for anyone in the market for a mid-priced lid. It's a bit heavier than their more expensive XR-1000 and the ventilation looks a bit cruder, but the graphics are better than the last lot. In addition the shape and fit look spot-on from where we were looking.
klip

Vaikuttaisi ihan pätevältä kypärältä verrattuna edelliseen, voisi tarvittaessa päivitellä moiseen kun kerran olen tyytyväinen nykyiseen Raidiin.

Hintaluokka näyttäisi olevan samaa tasoa kuin xr-1000:lla.
Mitenköhän paljon näillä on eroa? Olin suunnitellut xr-1000:n ostoa, mutta nyt pitänee miettiä olisiko tämä sopivampi
confused_orig.gif

Hintaluokka näyttäisi olevan samaa tasoa kuin xr-1000:lla.
Mitenköhän paljon näillä on eroa? Olin suunnitellut xr-1000:n ostoa,  mutta nyt pitänee miettiä olisiko tämä sopivampi  
confused_orig.gif
Asia selviää sovittamalla, koska ovat sisältä aivan eri muotoiset. XR1000 on pyöreähkö ja Raid enemmän ovaalin muotoinen (ellei Raid 2 ole erilainen). XR1000 tuuletus vaatii syksykelillä leukaverhon, ettei naama jäädy. Tietoa ja kuvia ei jostain syystä löytynyt Shoein sivulla...???

Onko joku päässyt kokeilemaan tätä uutta Raidia ? Onko muotoilultaan samanlainen kuin vanha Raid ? Omaan päähän vanha malli sopi todella hyvin mutta miten on, voiko luottaa siihen että myös Raid 2 istuu hyvin päähän ?

Back