• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Shoein visiiristä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaffa77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jaffa77

New member
Mulla on toi shoei syncrotec 2 ja sen visiiri tuntuu "löysältä" eli ei kestä ylhäällä.

Miten sen saa tiukattua? Vai saako ollenkaan?
withstupid.gif

Syncroteccihän on se avattava malli? Tarkoitatko nyt ihan visiiriä vai koko tuota etuosaa? jos tuo etuosa ei lukitu ylös, pistäisin itse vaihtoon sen, on kyllä niin tympeä käytettävä sellaisenaan. Visiiri taas sitten.. Pitäisi kai siinäkin olla pykälät missä se aina pysyy paikallaan, ainakin 4-5 eri kohtaa ylöspäin nostaessa.

Joo on tuo se avattava malli. Se leuksuoja kyllä kestää ylhäällä mutta kun ajaa kaupungissa ja yrittää ajaa visiiri raollaan niin jopa 50 nopeudessa se painuu kiinni.

mulla sama potta, mutta ei kyllä tuota ilmiötä noissa nopeuksissa... jos visiiri on ylhäällä ja kiihdyttää vaikka viidestäkympistä sataseen ja pikkusen painaa päätä alas niin visiiri menee kiinni...hiljaisimmissa nopeuksissa kestää kyllä ihan hyvin ylhäällä... onhan siinä sivussa ne ruuvit mistä sitä muistaakseni saa kiristettyä ja kypärän mukana olisi pitänyt tulla "avain" siihen hommaan, semmonen muovinen härpätin...

Onkohan tuossa samanlainen visiiri (lue kiinnitys) kun Multitech:issä? Jos on, laittaisin vaihtoon (siis visiirin, ei kypärää).

Mulla Multitech:issä visiiri on tod. jämäkkä ja pysyy just siinä asennossa, johon sen laittaa. Tosin ei ole tullut motarilla ajettua visiiri auki, joten paha sanoa pysyykö niissä nopeuksissa?

Näyttävät molempien kypärien (Syncrotec II ja Multitec) visiirien päädyt olevan muodoiltaan ja kiinnitykseen liittyviltä spekseiltään identtiset. (Hyvä verrata kun ovat molemmat visiirit tuossa pöydällä.)

Syncrotec II:ssa on CX-1 ja Multitecissä CX-1V.
Toisin sanoen CX-1V on vain jonkin kerran leveämpi.

Itse kypärässä on ilmeisesti visiirin kiinnitysmekaniikassa hieman tuotekehitystä tapahtunut.
Itselläni Multitecissä visiirinvaihto käy entistäkin näppärämmin ja se napsahtaa helpommin paikalleen. Syncrotecissä saa ährätä hieman enemmän, vaikkei siinäkään montaa sekuntia kauempaa mene.

Back