• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Shoveli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fore
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Fore

New member
Ei käynnisty kunnolla, pätkii ja paukkuu kuin haulikko, missä vika?
Olen tulpat vaihtanut ja seosruuvia koittanut säädellä mutta mikään näistä ei tunnu jeesaavan... varmasti alan guruille tuttu vika, joten laittakaan viestiä niin pääsee tielle... kiits.

Tarvii kokeilla johtoja... mulla niitä 4 koska on jotkut erikoiskannet... joten kokeillaan tuota. Laitoin myös HDCF viestiä...

Onko pyörä uusi tuttavuus? Eli onko tietoa onko se joskus käynyt kunnolla?

Jos on alkanut nyt keväällä ja tankissa vanhat bensat, niin ensimmäinen homma olis bensatankin tyhjennys ja täyttö tuoreella tavaralla. Sitten kaasarin putsaus, tulppien vaihto, tulpanjohtojen vaihto, puolan tarkastus ja sytkämokkulan tai kärkien tsekkaus riippuen siitä kummalla sytkä pelaa.

Viime kesä oli eka tän pyörän kanssa... Bensoja ittekin mietin... laitoin tuoretta vanhan sekaan... tarvii tutkia noita sun ehdottamia juttuja. kiitti

Laske suosiolla tyhjäksi se vanha tankillinen ja täytä tuoreella. Jos vanhan bensan seassa on mönjää tai kaasarista löytyy jotain epämääräistä, niin sitten kannattaa hana ottaa irti ja tsekata sihti (jos sellainen on) ja muutenkin tarkastaa hanan kunto. Samoin jos bensaletkuun on laitettu filtteri, ei ole huono ajatus tarkastaa tuota... Ja muutenkin kurkistaa tankkiin miltä sisäpuoli näyttää.

Vanha bensa on todennäköisin, en tiedä onko mulla ollut erityisen huono tuuri tai olenko osunut tankkaamaan jotain todella huonoa ainetta syksyn viimeisen tankillisen, mutta mulle on käynyt kahdesti niin... Ja sitten taas tiedän paljon porukkaa, jotka eivät ole moisesta kuulleetkaan.

Back