cSnake
MotOrg ry
Onko täällä kukaan itse huoltanut tommosia iskareita, sama iskari taitaa olla ZX10-R:n keulalla. Onko tuo sen kummempi purkaa/kasata kuin perinteinen USD-putki?
Hondan iskarit oon onnistuneesti kolmeen kertaan itte huoltanu. Onko tässä mitään sen kummempaa purettaessa?
Vai kiikutanko suosiolla jollekki spesialistille hoitoon?
Mielellään itte tutustuisin kyseiseen pumppuun jotta vois jatkossakin itse huoltaa, mutta ei vielä löydy youtubestakaan videoita kyseisen iskarin huoltamisesta. Oli siellä joku porttugalin kielinen mutta siinä se aukas sen typpisäiliönki, miksiköhän?
Hondan iskarit oon onnistuneesti kolmeen kertaan itte huoltanu. Onko tässä mitään sen kummempaa purettaessa?
Vai kiikutanko suosiolla jollekki spesialistille hoitoon?
Mielellään itte tutustuisin kyseiseen pumppuun jotta vois jatkossakin itse huoltaa, mutta ei vielä löydy youtubestakaan videoita kyseisen iskarin huoltamisesta. Oli siellä joku porttugalin kielinen mutta siinä se aukas sen typpisäiliönki, miksiköhän?