• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

sidi vortice töppöset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja yamapower
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

yamapower

New member
eli kokemuksia ko. popoista. Miten esim koot suhteessa normaaliin kenkään ja lesti käykö verrattaessa esim tcx/oxtar kenkiin. Vanhoissa oxtareissa koko piti olla tennareihin verrattuna pykälää suurempi.

Normaali kenkään verrattuna koko +1. Sideissä ainakin mulla ollut näin, niin noissakin.

Muutoin kommenttia / omaa mielipidettä:

- suhteellisen jäykät popot olleet, ehkä pikku hiljaa vähän vetreytyneet. Alussa pirullisen jäykät ja jo vaihtaminen oli hankalanoloista.
- Monojen jalkaan laitto ei maailman nopeinta puuhaa...
- säädöissä löytyy
- yhden lipat ovat jo olemattomin kosmeettisen vaurioin kestäneet
- noiden siimaviritysten kesto ehkä vähän epäilyttää

Kokonaisuutena olleet ihan jees mutta eivät mitenkään täydellisen perfect.

Normaali kenkään verrattuna koko +1. Sideissä ainakin mulla ollut näin, niin noissakin.

Muutoin kommenttia / omaa mielipidettä:

- suhteellisen jäykät popot olleet, ehkä pikku hiljaa vähän vetreytyneet. Alussa pirullisen jäykät ja jo vaihtaminen oli hankalanoloista.
- Monojen jalkaan laitto ei maailman nopeinta puuhaa...
- säädöissä löytyy
- yhden lipat ovat jo olemattomin kosmeettisen vaurioin kestäneet
- noiden siimaviritysten kesto ehkä vähän epäilyttää

Kokonaisuutena olleet ihan jees mutta eivät mitenkään täydellisen perfect.
Itselläni Vortice Vernicet. Kommenttina, että ovat äärettömän hyvät, saako Sidiltä edes parempaa monoa?!

- koko just se mikä normaali kengissäkin
- jäykkyys plussaa. siimojen kanssa pelaaminen vaan vähän aikaa vievämpää, kuin jonkun lyhytvartisen tms. sivusta vetoketjulla -systeemin kanssa
- on nippeliä ja nappelia. kesähelteillä saa ilman kiertämään, mitä ei monesta monosta löydy

Suosittelen!

joo koko pitää olla +1, olen ollut tyytyväinen, käytän pääasiassa radalla, mutta tänä kesänä aika paljon tuuletusominaisuuden takia myös kadulla..
- siimat ei tietty tuo kestävää mielikuvaa mutta 2 vuotta on olleet eikä ole feilanneet ja säädössä löytyy
- hitaat laitella joten ei ainoa kengät, mutta toisaalta jalan saa helpommin pois kun koko popo "aukeaa"
.. eikä luukut suljettuna pelkää sadettakaan

sanoi:
- siimat ei tietty tuo kestävää mielikuvaa mutta 2 vuotta on olleet eikä ole feilanneet ja säädössä löytyy

Hyvä kuulla.

Niin ja kyllä noi tosiaan tuntuvat vetreytyvän käytössä ja alkukankeus poistuu.

Mulle noi on kolmannet Sidit ja laiskuuttani en jaksanut kokeilla muita monoja/merkkejä. Aiemmat ovat olleet ns. kompromissikengiä. Noi tuli pelkästään radalle ja haussa maksimisuojaavuus ja tuuletus plussaa. Siinä ajavat asiansa hyvin.

Kadulla on sitten touring-käyttöön tarkoitetut Pumat jotka pitää vettä, joilla voi vaikka patikoida ja joiden jalkaan laittoon menevä aika lasketaan sekunneissa. Kaikkia ominaisuuksia ei valitettavasti voi saada samassa paketissa.

Back